וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי נקנס ב-10,000 שקל על תנאי

31.3.2016 / 16:03

השחקן עמד לוועדת משמעת בעקבות אירועי התקופה האחרונה. בקבוצה מקווים להחתים אותו על חוזה חדש לשלוש שנים בימים הקרובים. השחקן יחזור לסגל במשחק מול באר שבע אך לא צפוי לפתוח

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מפסידה 2:0 לבני סכנין

עומר אצילי עמד היום (חמישי) לוועדת משמעת במועדון, וספג קנס של 10,000 שקל על תנאי בעקבות האירועים האחרונים. המאמן סלובודן דראפיץ' והפיזיותרפיסט תומר בסן העבירו תצהירים לאירועים לקראת וועדת המשמעת ובמועדון מעוניינים לשים את הסאגה מאחוריהם.

הפגישה החיובית בין אלי טביב לאצילי והשיחה בין בעלי בית"ר ירושלים לסוכנו של השחקן, רונן קצב, שינו את האווירה בין הצדדים בכל הקשור למו"מ על חוזהו העתידי של השחקן. יחד עם זאת, טביב ואצילי לא דיברו כלל על עניינים חוזיים והנושא אמור לעבור הילוך בקרוב, כאשר במועדון מקווים להגיע להבנות ואולי אף לחתימה כבר בימים הקרובים.

גורם בבית"ר ירושלים אמר אתמול: "יש מומנטום חיובי, אבל זה לזמן מוגבל. שני הצדדים צריכים לנצל אותו, כי אם העסק יימרח הכל יחזור לקדמותו. יש חלון הזדמנויות ועדיף שכולם ינצלו אותו כמה שיותר מהר. בעסק הזה הדברים נזילים וצריכים לסגור דברים מהר. עומר רוצה להישאר בבית"ר ובית"ר צריכה אותו, הצדדים צריכים לבוא אחד לקראת השני ולמצוא פתרונות".

ההצעה של טביב לשחקן היא לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים, כאשר ייתכן כי הבעלים ישדרג מעט את הצעתו הראשונית. מעבר לכך, בבית"ר ירושלים משוכנעים כי עוד שנה או שנתיים בישראל יגרמו לכך שמחירו של השחקן יעלה וכמו כן, יתקבלו עוד הצעות מחו"ל. זאת במיוחד לאור העובדה שסביר להניח כי אצילי ירשום מספר הופעות בנבחרת והופעות נוספות עם בית"ר במפעלים האירופאיים.

עומר אצילי שחקני בית"ר ירושלים באימון. קובי אליהו
שיפור באווירה. אצילי/קובי אליהו

אצילי צפוי לחזור לסגל הקבוצה ביום שני נגד הפועל באר שבע, אך לא צפוי לפתוח בהרכב. גם אתמול תורגל הקשר עם ההרכב השני, ואם לא יקרה שינוי של הרגע האחרון, הוא צפוי לפתוח על הספסל. בבית"ר אמרו כי גם אם השחקן יהיה כשיר, הוא לא שיחק בחודש האחרון ולא התאמן באופן מלא, ולכן נכון יותר יהיה לשלב אותו במהלך המשחק.

השחקן עצמו נראה מעודד אחרי השיחה עם אלי טביב, ושחקנים בקבוצה אמרו: "הוא עבר תקופה קשה. הוא לא מאלה שדברים עוברים לידם וכאב לו שאוהדים קיבלו רושם מוטעה ורצו כל מיני שמועות. אנחנו עושים עונה יפה וצריכים להתרכז בהפועל ב"ש, יש לנו הזדמנות לגרום לכולם לחזור ולהתרכז בעונה היפה הזאת ולא בפרשות שלא קשורות בכדורגל".

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מקווה להגיע לחתימה בקרוב. טביב/ברני ארדוב

נכון להבוקר, הבטיחו כ-12 אלף צופים את מקומם בטדי במשחק נגד הפועל באר שבע כאשר בבית"ר ירושלים מאמינים כי לפחות 25 אלף צופים יגיעו למשחק. בבית"ר מעריכים כי מרבית היציע הדרומי יאוייש על ידי כ-6,000 אוהדים של הפועל באר שבע וכלקח מהמשחק נגד מכבי תל אביב, יתגברו את כוחות האבטחה בכניסות ליציע האורחים על מנת למנוע את הדוחק בכניסות. עלויות השיטור והאבטחה במשחק צפויות להגיע לכ-500 אלף ש"ח.

(עדכון ראשון: 09:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully