וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בפלמה דה מאיורקה: שחר צוברי שביעי, נמרוד משיח במקום ה-12

30.3.2016 / 19:58

אחרי העימות המתוקשר בין הגולשים, המדליסט האולימפי ניצח בשיוט החמישי בתחרות ושיפר מיקום, בעוד משיח צנח אחרי שסיים רק 26. דוידוביץ' בדרך הבטוחה לריו ומדורגת תשיעית. כהן ואמיר במצב טוב להשיג כרטיס לריו ב-470

שחר צוברי, גולש ישראלי. ברני ארדוב
מהפך בדירוג. צוברי/ברני ארדוב

יממה אחרי שהרוחות בין נמרוד משיח לשחר צוברי התלהטו, ירדו שני הגולשים הבכירים של ישראל, שיכריעו ביניהם את המאבק על הכרטיס הבודד לריו עד לסוף השבוע, לשיוט אחד בלבד. במשך מרבית היום בפלמה דה מאיורקה, שם מתקיימת תחרות גביע העולם שהיא גם תחרות המבחן החמישית והמכריעה בין שני הגולשים, לא נשבו רוחות חזקות, מה שעיכב משמעותית את הגולשים לצאת לדרך. בסופו של דבר קיבלנו מהפך כאשר שחר צוברי שיפר מיקום ועלה למקום השביעי עם 18 נקודות שליליות זאת בעקבות העובדה שהוא ניצח בשיוט החמישי. משיח לעומתו סיים רק במקום ה-26 וצנח למקום ה-12.

אצל הנשים מסתמנת מגמה לפיה מעין דוידוביץ' חוזרת להוביל משמעותית בקרב על ריו. הגולשת הבכירה אמנם סבלה מיום לא טוב וסיימה את שני השיוטים שלה במקומות 21 ו-18, אבל היא מדורגת תשיעית ומקדימה משמעותית את המתחרות האחרות שלה, קטי ספיצ'קוב, שסיימה 8 ו-15 ומדורגת 20 ואת נוי דריהן שדורגה 33 ו-9 ונמצאת מקום אחד אחריה. כזכור, דוידוביץ' היא היחידה שהשיגה עד כה ניקוד בתחרויות המבחן ויש לה כבר 10.5 נקודות, והיא נראית בדרכה הבטוחה להופעה שנייה במשחקים האולימפיים.

האקשן מתנקז גם לתחרות ב-470, שם מחולק כרטיס אחד למשחקים בריו, כאשר הצוות הישראלי שכולל את גיל כהן ונינה אמיר מדורג ראשון מבין הצוותים והמדינות שטרם השיגו את הקווטה. השתיים מדורגות במקום ה-11 הכללי אחרי שסיימו את שני השיוטים שלהן במקומות 4 ו-20, ומקדימות ב-16 נקודות את נויה ברעם ורימון שושן שנמצאות במקום ה-15 אחרי שאת השיוטים שלהן הן סיימו במקומות 18 ו-25. ולמה הבשורה הזו כל כך חיובית? מכיוון שהצוות הזר השני שטרם השיג קווטה הוא למעשה הצוות הפיני שמדורג 22 כללי ומחזיק ב-26 נקודות שליליות, עשר יותר מכהן ואמיר.

נמרוד משיח. ברני ארדוב
נשאר מאחור. משיח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully