וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "דגני שחקן חשוב, אבל בעונה הבאה אף אחד לא יישאר בכוח"

30.3.2016 / 16:29

גורם במכבי חיפה הגיב לאפשרות שהמגן, שהחלים מהפציעה, יעזוב. במועדון מצפים שההתאחדות תפעל בפרשת הפקעת הכרטיסים. שחר: "רוני לוי מאמן מצוין, אלישע צריך לאמן את ישראל"

one

"דגני שחקן חשוב, אבל אף שחקן לא יישאר במכבי חיפה בכוח. כל שחקן שנמצא תחת חוזה וירצה לעזוב – הדלת פתוחה בפניו". כך אמר אתמול גורם במכבי חיפה לקראת הפגישה שמתוכננת להתקיים בקרוב בין אוראל דגני למועדון, זאת על רקע כוונתו לעזוב את הקבוצה בתום העונה אם יקבל הצעה טובה מחו"ל. ההחלטה של דגני מצטרפת להחלטה של עזרא לסיים את דרכו בקבוצה, אלא שבניגוד לעזרא דגני מחזיק בחוזה. עם או בלי קשר אליו, חיפה מחפשת מגן ימני אחר כששמו של טל בנש מהפועל כפר סבא הוא השם היחיד שעלה בינתיים. דגני כשיר למפגש מול סכנין ועושה רושם שהוא גם יפתח בהרכב.

בינתיים, יעקב שחר התראיין היום ל-103 fm ודיבר על העונה של חיפה עם מבט לעתיד. העונה הנוכחית די מאכזבת", הוא אמר בראיון לתוכנית הספורט של 103FM, "אני מקווה שנצליח להשתפר ולהשיג את הנקודות הדרושות כדי להשיג את המקום שמוביל לאירופה, כי אם לא נשתפר, הסיכוי להגיע לאירופה לא גבוה. נשיג את זה אם נפיק מעצמנו את היכולות המינימליות שאנחנו יכולים להפיק".

שמועות רבות כבר נזרקו באוויר בנודע לתוכניות הקבוצה לעונה הבאה. שחר לא מתכוון להתעסק בנושא בשלב הזה. "כשיהיה לי מה להגיד על העונה הבאה, תשמעו", אמר, "תנו לנו לעשות את העבודה שלנו, אני חושב שרוני לוי מאמן מצוין". בקשר לקפטן יוסי בניון: "יוסי שחקן מצוין. כשנגיע לסוף העונה, נסכם איתו. יש עוד כמה משחקים עד סיום העונה ויש לו מה לתרום עוד".

אוראל דגני שחקן מכבי חיפה לפני מוחמד כליבאת שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
ייפגש עם ראשי המועדון. אוראל דגני/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תארח את הפועל רעננה ביום ראשון ותוכל לעלות לפחות זמנית למקום הראשון, ובמועדון מבינים את חשיבות הניצחון במשחק הקרוב מול סכנין, שיכול להחזיר אותה שוב למקום הרביעי שיוביל כנראה לאירופה. עד אתמול נמכרו מעל 7,000 כרטיסים למשחק חצי הגמר מול הפועל באר שבע ב-20 באפריל. האיצטדיון צפוי להיות מלא. לא מעט אוהדים זועמים על מחירי הכרטיסים וקראו ברשתות החברתיות לא לרכוש כרטיסים למשחק.

כזכור, חיפה שלחה מכתב חתום יחד עם הקבוצות האחרות שמשתתפות בחצי הגמר בו היא מלינה על מחירי הכרטיסים וההתנהלות בנושא חלוקתם. במועדון מצפים שההתאחדות תפעל ועשויים לפעול בעניין. בהתאחדות טוענים שכ-2,500 כרטיסים נוספים יועברו מיידית, אבל מחירי הכרטיסים לא ישתנו.

חיפה ניצחה היום את הפועל כפר סבא 0:1 במשחק אימון משער של גליינור פלט ובישול של לודוביק אוברניאק בדקה ה-31. במחצית נכנסו המחליפים הבאים: פיטר אליאס, אוראל דגני, אופיר קריאף, סאן מנחם, ערן ביטון, שון ויסמן ושחר הירש. יוסי בניון נכנס בדקה ה-65 במקום אוברניאק. שחקני הנבחרת הצעירה התבקשו לא להופיע למשחק וקיבלו יום מנוחה נוסף. מלבד שחקני הצעירה, גם ולדימיר סטויקוביץ', ששב ממשחק נבחרתו וגילי ורמוט החולה, לא נכללו בסגל.

ההרכב שפתח במשחק: אוהד לויטה; אייל משומר, דקל קינן, מארק ואליינטה, טאלב טואטחה; קובי מויאל, רומאריו פירס, לודוביק אוברניאק, אלירן עטר, חן עזרא; גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully