וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאבקות: אנדריי צריוק זכה במדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 23

30.3.2016 / 14:39

צריוק (59 ק"ג) השיג מקום על הפודיום בתחרות שנערכה בבולגריה לאחר שגבר בקרב על הארד על קיליץ' הטורקי 8:11. עוד לפני כן, הוא הודח ברבע הגמר, אבל המשיך לבית הניחומים והשיג ניצחון על יריב סלובקי. צריוק: "מבסוט מעצמי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הישג נהדר. צריוק על הפודיום/מערכת וואלה, צילום מסך

מי אמר שענף ההיאבקות מתבסס רק על אילנה קרטיש? המתאבק הצעיר, אנדריי צריוק, זכה אתמול (שלישי) במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 23 שמתקיימת בבולגריה. צריוק, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 59 ק"ג, השיג את מדליית הארד לאחר שגבר על שריף קיליץ' הטורקי 8:11.

המתאבק הישראלי המוכשר פתח את דרכו בתחרות בשלב שמינית הגמר, והשיג 0:8 קליל יחסית על יוטו פאבלוב חריסטוב הבולגרי. לאחר מכן הוא המשיך לרבע הגמר שם פגש את מוראד ממאדוב האזרי, אך הפסיד 8:0, מה ששלח אותו לבית הניחומים. בשלב הזה ידע צריוק שהוא חייב ניצחון כדי להשאיר סיכוי למדליה, וזה בדיוק מה שהוא עשה כאשר פגש את זולטן לבאיי הסלובקי וניצח אותו 0:8.

לפני כשלוש שנים זכה צריוק במדליית הארד באליפות העולם לנוער. הוא השיג אותה גם כן בבולגריה אחרי שיריב איראני סירב להתחרות מולו. במשחקים האירופיים בבאקו, שהיווה אליפות אירופה, צריוק מצא את עצמו מחוץ לתחרות כבר אחרי הסיבוב הראשון כאשר הוא הובס 8:0 על ידי יריב מולדבי.

שנה לפני כן, סיים צריוק במקום השלישי באליפות אירופה לנוער וחמישי באליפות העולם. "אני מבסוט מאוד ממה שעשיתי שם", אמר צריוק לוואלה! ספורט. "ניצחתי יריב טורקי שהפסדתי לו בעבר". כעת צריוק יתכונן לתחרויות קריטריון כאשר בעוד חודש הוא יגיע למונגוליה, ואם לא יסיים בשלישייה הראשונה, הוא ינסה להשיג את הכרטיס לריו בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully