וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמיר אבו ניל עשוי לספוג עונש השעייה

30.3.2016 / 13:13

אנשי המועדון יזמינו את הקשר לבירור אחרי שהוא נטש את האימון ביום שלישי. אבו ניל עצמו ממשיך לטעון שהוא לא יכול היה להמשיך להתאמן בגלל המכה שספג. כץ יוזיל את הכרטיסים

one

שחקני הפועל חיפה קיבלו היום (רביעי) יום חופש ומחר יחזרו להכנות למשחק הקריטי נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון. ברונו פיניירו ינסה לשוב מחר לאימונים וזאת לאחר שלא התאמן בימים האחרונים בשל כאבים בקרסול. ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון.

עוד נושא שמעסיק את אנשי חיפה הוא אמיר אבו ניל, שעזב אתמול את האימון. כידוע, הגרסאות בנוגע לסיבת העזיבה של אבו ניל סותרות; הוא ושחקנים אחרים בקבוצה טוענים שהוא נטש את האימון כי לא היה יכול להמשיך בשל מכה שספג, אבל בקבוצה ישנם אנשים אחרים שטוענים שהוא זעם על המכה שספג מהישאם כיוואן והחליט לעזוב על דעת עצמו.

מחר תתקיים שיחה עם אבו ניל. במועדון לא שוללים אפשרות שהוא ייענש, כשייתכן שמחר הוא לא יורשה להתאמן. אבו ניל עצמו ממשיך לטעון שהוא אינו יודע על מה המהומה ושהוא עזב כי לא היה יכול להמשיך. את הטענה הזו הוא ישטח גם בפני אנשי המועדון.

בקבוצה מעוניינים למשוך קהל רב למשחק נגד הפועל כפר סבא והבעלים יואב כץ החליט להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-30 שקל ליציע המזרחי. בנוסף מאות תלמידים ממוסדות לימוד באזור הצפון הוזמנו למשחק כמו גם כל שחקני מחלקת הנוער. בחיפה ירכשו מאות בלונים בצבעי הקבוצה כדי לרומם את האווירה ביציעים. לפני המשחק יתקיים טקס בהשתתפות נער הזקוק לניתוח מציל חיים והמועדון ינסה לסייע במאמצים לגיוס הכסף הדרוש לניתוח.

שחקן הפועל חיפה, אמיר אבו ניל. יוסי ציפקיס
ממשיך לטעון שהוא לא מבין על מה המהומה. אבו ניל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully