וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: למרות אזהרת המסע, חמישה ספורטאים ייצאו לטורקיה

30.3.2016 / 9:54

למרות ההתלבטויות, ארשנסקי, גילי כהן, מינקאווה, ראשוני ושוורץ ימריאו ביחד עם המאמנים הרשקו ועופר ויו"ר האיגוד פונטי. שני מאבטחים יתלוו למשלחת. בולדר תיעדר 4-6 שבועות

גילי כהן, ג'ודוקאית ישראלית. קובי אליהו
רוצה להתקרב לריו. גילי כהן/קובי אליהו

חמישה ספורטאים, שני מאמנים ויושב ראש האיגוד, משה פונטי, ייצאו מחר (חמישי) בבוקר לטורקיה למרות אזהרת המסע החמורה שפורסמה השבוע. טומי ארשנסקי, גילי כהן, קמילה מינקאווה, שירה ראשוני ורוני שורץ יחד עם המאמנים שני הרשקו וגיל עופר יגיעו לסמסון כדי לנסות ולהשיג ניקוד חשוב שעשוי לסייע לספורטאים לשפר את הדירוג האולימפי שלהם.

תחילה שקלו באיגוד לוותר על הטיסה לטורקיה, אבל בסופו של דבר קיימו התייעצויות רבות ולאור העובדה שסמסון נחשב למקום בטוח, התקבלה ההחלטה להוציא כמות מצומצמת של ספורטאים, שכן תחילה תוכננו לצאת 13 ג'ודוקא. אחד הנושאים שיעמוד כעת על הפרק ולגביו תתקבל החלטה רק מחר היא כיצד יופיעו הספורטאים, עם ISR או IJF (ראשי תיבות של האיגוד העולמי). על פי ההערכות, הספורטאים יופיעו בסופו של דבר עם הדגל הישראלי. את המשלחת ילוו שני מאבטחים שנשכרו במיוחד על ידי איגוד הג'ודו ועתידים ללוות את הספורטאים.

מצב הספורטאים שיתחרו ערב היציאה: אצל הנשים 14 המדורגות ראשונות על פי מפתח של ספורטאית אחת למדינה יבטיחו את מקומן בריו. גילי כהן נמצאת במקום ה-12 על פי הדירוג הזה, שירה ראשוני 14 ומינקאווה ושוורץ נמצאות כרגע מחוץ לטווח הזה, אך תוצאה טובה בסמסון עבורן עשויה לשנות את התמונה. אצל הגברים, 22 הראשונים (גם על פי מפתח של אחד למדינה) מבטיחים מקום בריו, כאשר ארשנסקי מדורג 23.

בתוך כך, לינדה בולדר, שנפצעה בברכה במהלך תחרות הגרנד פרי בטביליסי, עברה בדיקת MRI וסיטי וכן נבדקה על ידי אורטופד ספורט, כאשר ההבחנה היא שהיא סובלת מפגיעה במפרק הברך. על פי ההערכות, במשך חודש עד חודש וחצי היא תעבור שיקום וחזרה לכושר, כשלאחר מכן היא תשוב לפעילות מלאה, אך לא תשתתף באליפות אירופה שתתקיים בחודש הבא.

לינדה בולדר ג'ודוקא. AP
תחמיץ את אליפות אירופה. בולדר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully