וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז כבר היה על סף חתימה בפולין, אך העסקה נפלה בשל סעיף בתקנון

29.3.2016 / 11:23

החלוץ היה קרוב לחתימה בגורניק ז'אבז'ה מהמקום האחרון בליגה, אך בקבוצה גילו שלא ניתן להחתים שחקנים חופשיים לאחר חלון ההעברות של החורף. לתמוז הצעה מדי. סי יונייטד מה-MLS

עוד עסקה נפלה לטוטו תמוז. החלוץ, שהיה קרוב לחתימה בהפועל תל אביב ובהפועל חיפה בחלון ההעברות של ינואר, היה על סף חתימה בגורניק ז'אבז'ה מהמקום האחרון בפולין, כך נודע לוואלה! ספורט, אך בשל תקנון ההתאחדות המקומית העסקה לא יצאה לפועל. בקבוצה היו בטוחים כי תמוז יכול לחתום בקבוצה מכיוון שמדובר בשחקן חופשי, אך כמו בישראל, גם בפולין שחקן חופשי לא יכול לחתום בקבוצה לאחר חלון ההעברות של החורף.

הכול החל בימים האחרונים כשהקבוצה הביעה עניין רב בתמוז, ובאמצעות סוכנים סרביים החלו מגעים בין הצדדים. גורניק ז'אבז'ה דרשה לבחון את השחקן כדי לראות באיזה כושר הוא נמצא והמגעים בין הצדדים כבר החלו להתקדם ואף היו על סף סיכום, אלא שאז גילו בקבוצה על החוק בתקנון שלא מאפשר לשחקן חופשי לחתום. מלבד ההתעניינות מהקבוצה הפולנית, בתמוז מעוניינת גם די. סי יונייטד מה-MLS, המעוניינת שיגיע למבחנים כדי לבחון את כושרו.

* רם שטראוס פתח בשערה של פולי טימישוארה, שהפסידה 1:0 בבית לפטרולול, קבוצתו לשעבר של טוטו תמוז, במסגרת הפלייאוף התחתון ברומניה. כרגע שתי הקבוצות יורדות יחד לליגה השנייה.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
עוד עסקה הלכה. תמוז/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully