וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שינתה את מיקום המחנה. דוידזאדה יעזוב בתום העונה?

29.3.2016 / 10:28

הקבוצה תחזור בקיץ למרכז הספורט רמס במערב פולין ועשויה לשחק מול אפואל ניקוסיה ואולימפיאקוס. נציגי המגן השמאלי יבדקו אפשרות למכור אותו לחו"ל. 2,000 כרטיסים לחצי גמר הגביע נמכרו תוך שעה

צילום מסך

לאחר שקיימה בעונה שעברה את מחנה האימונים של בעיירה ווארקה במרכז פולין, הפועל באר שבע החליטה לחזור למתקן בו הייתה מקיימת את מחנה האימון שלה בשנים עברו - מרכז הספורט רמס שבמערב פולין. המנכ"ל אסי רחמים שחזר מפולין בחר לשנות את מיקום המחנה ובימים הקרובים ינסו במועדון לתאם יריבות חזקות למחנה. שתי יריבות פוטנציאלות, שבבאר שבע בודקים אפשרות לשריין את המחנה מולן בהתאם לתאריכים בהם יתחילו את המסע שלהם באירופה, הן מוליכת הטבלה בקפריסין וסגנית האלופה בעונה שעברה, אפואל ניקוסיה, ואלופת יוון אולימפיאקוס.

במועדון מתכוונים להיפגש בימים הקרובים עם אובידיו הובאן כדי לסגור את הפערים בנוגע לחוזה שלו. הקשר דורש 300 אלף יורו בעוד שהמועדון הציע 250, אבל ההערכה היא כי החוזה ייסגר בסופו של דבר לאחר שהצדדים יתפשרו. עדיין לא התקבלה כל הצעה על ג'ון אוגו לעונה הבאה אבל המטרה היא למכור אותו.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מי תהיינה היריבות? ברק בכר/ברני ארדוב

בנושא אחר: אחרי שהמועדון צירף שני שחקנים של דודו דהאן במהלך חלון ההעברות האחרון (מוחמד גדיר וובה בראון), לאחרונה חברו לסוכן גם מספר שחקני נוער. השבוע חתם המגן אופיר דוידזאדה אצל הסוכן. במועדון טוענים כי אין כל קשר לעובדה שהוא מייצג את ברק בכר והם אינם מתערבים בנושא ייצוג שחקנים. יחד עם זאת, שחקנים העריכו כי המטרה של דוידזאדה, שכבר חתום לעונה הבאה (ועד קיץ 2018), היא לעזוב את הקבוצה בקיץ ולנסות את מזלו בחו"ל. "אין כל סיבה להחליף סוכן באמצע העונה אם יש לך חוזה, אלא אם כן אתה רוצה לצאת לאירופה בתום העונה", אמרו, תוך שהם מכוונים למעבר אפשרי לבלגיה.

הקבוצה החלה במכירת כרטיסים לחצי גמר גביע המדינה, כשבשעה הראשונה למכירה נרכשו כ-2,000 כרטיסים. באר שבע קיבלה לידיה 11,820 כרטיסים, כמות דומה למספר המנויים שלה. לאחר שבמועדון שלחו מכתב זועם להתאחדות, בשיתוף מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובני סכנין, בנוגע למספר הכרטיסים שהוקצו לה – בהתאחדות הבטיחו להעביר אליה כמות נוספת, כנראה 2,500 כרטיסים. הם צפויים להימכר בשעה הראשונה של המכירה לכלל האוהדים. באר שבע מאפשרת לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר האינטרנט, המוקד הטלפוני, בקופות איצטדיון טרנר או במשרדי שפע הפקות (לבעלי תו נכה). מחירי הכרטיסים נעים בין 44 שקל או 55 לנוער ועד 88 שקל או 110 שקל לבוגר, בהתאם ליציע. מחיר לתא כסף: 275 שקל, מחיר לתא זהב: 385.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה. קובי אליהו
בדרך החוצה? דוידזאדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully