וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: דניאל פרנקל תזכה לחסות מחברת תדיראן טלקום

29.3.2016 / 9:10

הקופצת לגובה שמנסה להגיע בפעם הראשונה בקריירה למשחקים האולימפיים בריו תקבל תמיכה מהחברה. גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי: "דניאל היא סמל להתמדה ורצון עז להצליח המהווים מודל נפלא לחיקוי"

דניאל פרנקל קופצת לגובה. צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל,
דניאל פרנקל קופצת לגובה/צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

הקופצת לגובה דניאל פרנקל תזכה לחסות מחברת תדיראן טלקום. החברה תלווה את שיאנית ישראל, שחזרה לאחרונה מפציעה קשה ומנסה להבטיח את מקומה במשחקים האולימפיים בריו.

הקשר בין פרנקל לתדיראן טלקום נרקם בשיתוף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל. גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, אמר: "דניאל פרנקל היא ספורטאית מחוננת, סמל להתמדה ורצון עז להצליח המהווים מודל נפלא לחיקוי. השילוב בין עסקים ועולם ההישגיות והמצוינות בספורט הוא שילוב מנצח ואנחנו בוועד האולימפי בישראל עושים מאמצים לחבר את שני העולמות הללו".

אלדד ברק, מנכ"ל תדיראן טלקום ציין: "כחברת טכנולוגיה ישראלית, חשוב לנו לקדם ערכים של מצוינות, התמדה והישגיות המזוהים גם עם עולמם של ספורטאים מובילים. כבר בפגישתי הראשונה עם דניאל פרנקל, התרשמתי מאוד ממנה ובעיקר מהעובדה שערכים אלה פורצים מפועלה ומסיפורה האישי. התחברתי מיד לאישיותה הכריזמטית, לנחישות שלה לאורך כל הדרך להצליח חרף משברי הפציעות שעברה ורצונה העז לממש חלום - לנסות ולהגיע למשחקים האולימפיים. תדיראן טלקום גאה לתמוך בפרנקל ואף רואה בכך משימה לאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully