וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש עם אוראל דגני, שעשוי לעזוב בתום העונה

29.3.2016 / 8:39

המגן מחזיק בחוזה אך נחוש לעזוב לחו"ל, במועדון יבהירו לו כי ידרשו פיצוי עבורו. בניון ושחר קבעו להיפגש במטרה להודיע על המשך דרכו של הקפטן. ברביעי: משחק אימון בכפר סבא

one

בווידאו: תקציר ההפסד האחרון של מכבי חיפה

מכבי חיפה תיפגש עם אוראל דגני בניסיון לבחון את עתידו במועדון. לדגני יש חוזה לעונה הבאה, אבל במועדון לא בטוחים שהוא רוצה להישאר בקבוצה, כיוון שלאחרונה העביר המגן מסרים שהוא רוצה לחפש קבוצה בחו"ל. תאריך עדיין לא נקבע, אך הצדדים קבעו להיפגש בקרוב, אז יתברר האם דגני יסיים את דרכו במכבי חיפה. אם יעזוב, חיפה תבקש תמורתו פיצוי משום שהוא תחת חוזה. דגני הגיע לחיפה באוגוסט 2011, תמורת מיליון דולר. שתי פציעות ארוכות מנעו ממנו לשחק באופן סדיר בשתי העונות הראשונות, ובעונת 2013/14 הוא הושאל להפועל תל אביב, איתה שיחק במסגרת הליגה האירופאית. גם את העונה שעברה הוא פתח באדום במוקדמות הליגה האירופית, אולם אז חזר למכבי חיפה.

אוראל דגני שחקן מכבי חיפה לפני מוחמד כליבאת שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
הגיע לחיפה באוגוסט 2011, תמורת מיליון דולר. דגני/יוסי ציפקיס

שחקן נוסף שייפגש עם שחר בימים הקרובים הוא יוסי בניון, כך לפחות נקבע בשיחה שהתקיימה בין השניים בימים האחרונים מתוך מטרה לדון בעתידו. הקפטן, כך מעריכים במועדון, יודיע בקרוב על המשך דרכו בקבוצה. מי שלא ימשיך בקבוצה הוא חן עזרא. מאז שהוצע לו לפני מספר חודשים חוזה חדש, הצדדים לא נפגשו שוב. עזרא נחוש לעזוב את הקבוצה בתום העונה ומכוון לאירופה, ואם לא יצליח הוא עשוי לעבור לקבוצה אחרת בישראל.

יעקב שחר ורוני לוי ממשיכים לקיים פגישות עבודה, שעל פי גורמים במועדון עוסקות בעונה הבאה. חיפה עדיין לא הוציאה הודעה רשמית על המשך דרכו של המאמן, שחתום לשלוש שנים עם אופציה לסיים או להמשיך את ההתקשרות בתום כל עונה. גם אלון חזן וחיים סילבס הוזכרו כמועמדים להגיע לתפקיד מקצועי בעונה הבאה. לאחרונה עלה שמו של טל בנש כמועמד, וגם של חלוץ קריית שמונה אחמד עאבד והקשר אלמוג כהן. הקשר עדיין לא החליט לחזור לישראל, כשגם מכבי תל אביב והפועל באר שבע רוצות אותו.

מחר (רביעי, 16:00) תקיים הקבוצה משחק אימון באיצטדיון לויטה מול הפועל כפר סבא.

יוסי בניון נכנס לפגישה עם יעקב שחר במשרדים ברחוב המסגר. קובי אליהו
מתכונן לעוד פגישה עם הבוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully