וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "רוצים לסיים במקום השני בסוף העונה, זה יהיה אתגר"

28.3.2016 / 21:32

מאמן מכבי תל אביב סימן מטרה אחרי ה-72:91 על אשדוד: "דאגתי לפני המשחק, לא ידעתי מי יוכל לשחק". מקל: "הראינו אינטנסיביות, שמח שעשינו את זה קל". שרף: "אנחנו במשברון, אבל נצא ממנו"

one

מכבי תל אביב לא התקשתה לנצח היום (שני) 72:91 את מכבי אשדוד ולמעשה, לנקום בקבוצה שניצחה אותה פעמיים העונה. הצהובים פתחו רע, אך נכנסו לקצב ברבע השני ובמחצית השנייה כבר דרסו ללא עוררין את הקבוצה של צביקה שרף, עם חגיגה גדולה של גל מקל, שקלע 26 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק אמר לאחר המשחק: "דאגתי לפני המשחק שלא נתחיל טוב בגלל הבעיות שהיו לנו השבוע. לא ידעתי מי יוכל לשחק. ניסינו לעשות מה שתכננו, אבל לא קלענו מספיק במחצית הראשונה. קשה לפתוח את המשחק כשקולעים 1 מ-7 לשלוש. הנדריקס מול תומאס זה מאצ' אפ קשה. הוא מתקדם וכשהוא יתאושש במאה אחוז הוא יתרום לנו. אנחנו רוצים לסיים במקום השני וזה יהיה אתגר. זו קבוצה שניצחה אותנו פעמיים, קבוצת התקפה טובה ואני שמח שהפעם הצלחנו לעצור אותה, במיוחד בחצי השני. יש לנו הרבה עליות וירידות בכל מה שקשור לקליעה, אני חושב שזה יותר מנטאלי ממקצועי. בנוסף, אני חושב שלפעמים מול הגנות מסוימות אנחנו לא מוסרים בזמן הנכון לקלעים שלנו ולפעמים גם כשיש קליעות חופשיות אנחנו מחטיאים. אני באמת חושב שמדובר בבעיה מנטאלית"

דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה עם צביקה שרף. ברני ארדוב
"משברון". צביקה שרף/ברני ארדוב

מאמן המפסידה, צביקה שרף אמר בסיום: "התוצאה לא טובה, אבל שיחקנו רבע ראשון טוב מאוד. במחצית השניה קצת התפרקנו וספגנו יותר מידי שלשות. ראיתי דברים שלא ראיתי בשבועיים האחרונים. היינו צריכים לצאת עם תוצאה יותר טובה. כולם אצלי קיבלו צ'אנס, יש משחקים ששחקנים מסוימים לא באים לידי ביטוי. ההפסדים האחרונים הורידו את הביטחון. אנחנו במשברון קטן, אבל היום התחלנו לצאת ממנו. כל הקבוצות עובדות קשה ומחליפות שחקנים. נעבור את זה, כל משחק בליגה אפשר לנצח או להפסיד. יש ירידה אצלנו מהגביע גם מבחינת האימונים וגם במשחקים, אני מעריך שאנחנו בשלב של יציאה מהמשבר. ההפסד לקרית גת היה פשלה גדולה שלנו, אבל הליגה עדיין לא נגמרה. התלות בתומאס פוגעת, זה נכון. כשהוא טוב אנחנן נראים טוב יותר, אבל אין לנו הרבה אופציות, אנחנו לא עשירים מספיק כדי לא להיות תלויים בו בסוואן ובגארט. הם סחבו אותנו על הגב בתקופה הטובה והם אלה שיצטרכו לסחוב אותנו לשיפור"

גל מקל אמר לאחר המשחק הטוב שלו: "לקח לנו זמן להיכנס לקצב. באנו באנרגיות טובות ולפעמים בהתחלה דברים לא מתחברים. הראנו עיקביות ואינטנסיביות גבוהה כל המשחק ואני שמח שעשינו את זה קל. הנדריקס מאוד עוזר, מבין את המשחק, נוכחות בצבע, הוא שיחק ברמות הכי גבוהות. הוא מדהים בהגנה, יש לו ידיים טובות וכיף לשחק איתו. שמנו לעצמנו למטרה להשתפר כל משחק עד לישורת האחרונה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully