וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תעביר למכבי חיפה כרטיסים נוספים. מעקב אחר טל בנש

28.3.2016 / 14:47

האוהדים מסתערים על הקופות לקראת חצי גמר גביע המדינה, הירוקים צפויים לקבל 2,500 כרטיסים נוספים. נמשך המעקב אחר חלוץ עירוני קרית שמונה, אופיר מזרחי ומגן הפועל כפר סבא

one

מכבי חיפה החלה הבוקר (שני) את מכירת הכרטיסים לחצי הגמר, כשברקע גוברות הביקורות של האוהדים בנוגע להקצאת הכרטיסים שחלקם ייפגעו לטובת ספונסרים של ההתאחדות. ההערכה היא שכל הכרטיסים יימכרו עוד השבוע ולכן במועדון מצפים שההתאחדות "תפשיר" כרטיסים נוספים. בהתאחדות מתכוונים להעביר 2,500 כרטיסים נוספים, כנראה בשבוע הבא.

כזכור, אתמול דיווחנו כי ארבעת המנכ"לים של הקבוצות הגדולות העבירו מכתב זועם להתאחדות בו הם טוענים כי מחירי הכרטיסים גבוהים מדי, וכן הקצאת הכרטיסים לקבוצות נמוכה מדי. בהתאחדות לכדורגל הודיעו במכתב לארבעת נציגי הקבוצות, בהם איתמר צ'יזיק, כי הם אלה שאחראים על מכירת הכרטיסים וביקשו שלא להתערב בנושא. עד כה נמכרו כ-3,000 כרטיסים לקראת המשחק בגביע. בינתיים, אוראל דגני מתאושש מפציעה ועשוי לפתוח במשחק הקרוב מול סכנין. יוסי בניון לא התאמן מאחר והוא נמצא באנגליה שם ייערך משחק הוקרה בהשתתפות כוכבי ווסטהאם. גם שחקני הנבחרת הצעירה וולדימיר סטויקוביץ' לא התאמנו.

מכבי חיפה כבר החלה בהכנות לעונה הבאה ומספר שחקנים, בניהם החלוץ אופיר מזרחי ומגן הפועל כפר סבא טל בנש, נמצאים על הכוונת. כפי שכבר פורסם, חיפה תבדוק גם את אופציית אחמד עאבד בתום העונה. במועדון רוצים לראות גם את אבי ריקן מצטרף, כשמכבי תל אביב לא שוללת אפשרות לחדש את עסקת החליפין עליה דובר בחודש ינואר. יוסי בניון צפוי להמשיך בקבוצה והודעה על כך צפויה בקרוב. במועדון כבר הבהירו לבניון שירצו אותו לעונה נוספת ולמרות הצעות אחרות, ההערכה היא שהצדדים יסגרו לעונה נוספת. בניון רוצה לשחק עוד שנתיים, אבל ייתכן שהעונה הבאה תהיה עונת הפרישה שלו.

טל בנש שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
יישאר ירוק? בנש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully