וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לאלה ישוב להרכב מול כפר סבא, ארבייטמן יודח?

28.3.2016 / 12:44

לאלה, מלך שערי הקבוצה, צפוי לפתוח בקרב התחתית החשוב. בצוות המקצועי מתלבטים בין זרקו קוראץ' לשלומי ארבייטמן לצדו בחוד. חנן ממן צפוי לחזור על חשבון רוצ'ט. בקבוצה עדיין מחכים לעדכון מהמנהלת בנוגע למצבה של מכבי נתניה

one

הפועל חיפה מתכוננת להמשך קרבות ההישרדות. מלך השערים של הקבוצה, מהראן לאלה, ישוב להרכב במשחק מול הפועל כפר סבא (יום ראשון, 19:00), כמו גם חנן ממן שצפוי לתפוס את מקומו חזרה בהרכב, ככל הנראה על חשבונו של אדריאן רוצ'ט.

לאלה, שחזר מההיעדרות ארוכה בשל ניתוח בתוספתן, התחיל את המשחק הקודם על הספסל אך מאחר שחזר לעצמו במאה אחוז ישוב להרכב. עדיין לא ברור על חשבון מי זה יהיה, ונראה כי אחד הקשרים האחוריים, יוסי דורה או לירן סרדל, הם אלו שיאבדו את מקומם.

שחקן הפועל חיפה, מהראן לאלה. אדריאן הרבשטיין
זקוקים לו בשיאו. לאלה/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי מתלבטים בין זרקו קוראץ' לבין שלומי ארבייטמן, כשרק אחד מהשניים יפתח בחוד. אתמול שוחח ארבייטמן עם המאמן אלי כהן, וזה הבהיר לו שעדיין לא החליט על הרכב. על פי גורמים במועדון, ישנה התלבטות בין שני החלוצים.

בנוסף, בלם הקבוצה ברונו פיניירו סובל מכאבים בקרסול לאחר שסובב אותו במשחק האימון בסוף השבוע שעבר מול הפועל עפולה אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר. אם לא, בקבוצה העידו שהם רגועים בנושא זה, שכן אופק פישלר שכבר הוכיח את עצמו יוכל לתפוס את מקומו בהרכב.

בנושא אחר, במועדון מחכים לתשובת המנהלת לגבי הדרישה שלהם לדחות את המשחק של מכבי נתניה עד אשר יוסדר המצב בקבוצה. במנהלת פנו אתמול לראשי נתניה כדי להבין מהו מצב הקבוצה, והבטיחו תשובה לראשי חיפה היום (שני) או מחר. בקבוצה מקווים שנתניה לא תופיע למשחק מול עירוני קרית שמונה במצב בו היא נמצאת כיום ללא הנהלה, ללא מאמן ועם שחקנים שלא מקבלים משכורות וחלק גדול מהם אף מעוניין לשבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully