וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובידיו הובאן עלה לשירת ההמנונים עם חתימות של שחקני ספרד?

28.3.2016 / 9:54

חולצתו של קשר הפועל באר שבע ונבחרת רומניה, הייתה מעוטרת בחתימות. במולדתו תהו: "מה יש לבחור המוזר הזה" והוסיפו: "הוא כנראה אסף חתימות משחקני ספרד לפני משחק הידידות". הובאן דורש 300 אלף יורו מברקת תמורת חתימה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אילו חתימות הופיעו על חולצתו של אובידיו הובאן בזמן נגינת ההמנונים טרם המשחק של רומניה נגד ספרד אמש (ראשון, 0:0)? במולדתו של קשר הפועל באר שבע טוענים שהוא כנראה ביקש חתימות משחקני נבחרת ספרד לפני ההתמודדות, והופיע איתן על כר הדשא.

שחקני נבחרת רומניה התחממו אמש עם חולצות שעליהן תרגילי מתמטיקה, כחלק מקמפיין של ההתאחדות הרומנית לעודד ילדים ללמוד מתמטיקה. השחקנים גם התייצבו לנגינת ההמנונים עם החולצות הללו והסירו אותן רגע לפני שריקת הפתיחה. הובאן נקלט במצלמות הטלוויזיה עם החולצה מלאת החתימות, אבל לא שיחק איתה. ברומניה תהו "מה יש לבחור הזה הובאן", וכתבו: "החולצה של הובאן כנראה מלאה בחתימות של שחקני נבחרת ספרד. הוא בוודאי אסף אותן לפני המשחק".

קשר הפועל באר שבע שיחק 90 דקות ואם לא תהיה הפתעה גדולה או פציעה חלילה, הוא יהיה חלק מהסגל של נבחרת רומניה ליורו 2016. במשחק הידידות נגד ליטא לפני ארבע ימים, הוא השתלב כמחליף ושיחק 31 דקות. רומניה תשחק בבית א' עם צרפת, שווייץ ואלבניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר, הקשר דורש 300 אלף יורו לעונה מבעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת תמורת חתימה. הקבוצה קבעה להיפגש עם הובאן לאחר שיחזור ממשחק נבחרתו. כזכור, הובאן קיבל הצעה של 300 אלף יורו מהפועל תל אביב ובאר שבע הציעה 250 אלף, כך שהוא מעוניין שברקת תשלים את הפער בין ההצעות על מנת שיישאר. הובאן כבר הבהיר למקורביו כי הוא ישחק ביורו בקיץ הקרוב ולכן הוא עשוי לקבל הצעות נוספות, אבל במועדון מעריכים שלא יקבל הצעה כספית טובה יותר ולכן יישאר.

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. אנתוני וואקמה ערך אתמול אימון ראשון מאז הפציעה וייתכן שייכלל בסגל. ג'ון אוגו שוב קיבל מנוחה ולא התאמן, אך במועדון מעריכים שיפתח בהרכב בטדי. על פי ההערכות, יותר מ-4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully