וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אוגו שוב לא התאמן. וואקמה עשוי להיכלל בסגל בטדי

27.3.2016 / 14:44

האחרון חזר להתאמן לראשונה מאז הפציעה, הקשר האחורי יקבל מנוחה וההערכה היא שיוכל לשחק. אוהדים מנסים לשכנע את אלמוג כהן לחזור לעיר. שחקן: "נגיע למשחק מהמקום שני? אסור להתייחס לתוצאה של מכבי"

צילום מסך

אחרי חופשה של שלושה ימים שהעניק ברק בכר לשחקניו, הפועל באר שבע חידשה היום (ראשון) את ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. הקשר ג'ון אוגו שוב לא התאמן הבוקר בגלל חשש לדלקת באזור הברך ולמרות האופטימיות לגבי שיתופו במשחק במועדון מוטרדים מאוד מהפציעה. "וואקמה פצוע, הוא ואוגו זה כוח, זאת תהיה אבידה גדולה מאוד אם נאבד אם שניהם", אמר גורם במועדון, שם הבהירו היום כי ההערכה היא שאוגו, בעקבות מנוחה שיקבל, יהיה בסגל למשחק.

וואקמה חזר היום לאימונים ובמועדון אופטימיים לגבי האפשרות שיתלבש למשחק. הניגרי ערך אימון חלקי ונראה כי הוא בהחלט בשלבי התאוששות מהקרע בשריר הירך האחורי. במועדון מקווים שעד מחרתיים הוא ישלים אימון מלא וכך יוכל להיכלל בסגל. כך או כך, נראה שמאור מליקסון, שמתאמן כרגיל, הוא זה שיפתח בהרכב. שחקנים בקבוצה הגיבו הבוקר לאפשרות שיגיעו למשחק כשהקבוצה במקום השני, זאת במקרה שבו מכבי תל אביב לא תפסיד להפועל רעננה. "מה יקרה אם נגיע למשחק מהמקום השני? קרוב לודאי שזה יקרה, אבל זה לא מלחיץ אותנו", אמר אחד מהם. שחקן אחר הודה: "זה מצב חדש שנצטרך להתרגל אליו, אבל אם לא נתייחס ליריבה יהיה לנו קל יותר לשמור על המקום הראשון גם בתור המחזור הזה".

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. קובי אליהו
"זאת תהיה אבידה גדולה מאוד אם נאבד אם שניהם". ג'ון אוגו/קובי אליהו

בבאר שבע ימשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע לאלמוג כהן. הקשר מעדיף להישאר באירופה, אבל לא מן הנמנע שישנה את דעתו אם יוצע לו חוזה ארוך טווח. כהן מסיים חוזה בחודש יוני והעובדה שגדל בעיר יכולה רק לתרום להחלטה שלו. אוהדים של הקבוצה כבר יצרו קשר עם השחקן וביקשו ממנו לחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully