וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארון שוינפלד בספק גדול להפועל עכו, אלטמן ויחזקאל צפויים לשחק

החלוץ יעבור אולטרסאונד, אך נראה שלא יהיה כשיר למשחק הקריטי. הקשרים החלימו וצפויים להיכלל בסגל. ניקוליץ' התראיין במונטנגרו: "אני מרוצה בהפועל, רוצה להראות שיש לי מקום בנבחרת"

one

בווידאו: הפועל תל אביב מנצחת 0:3 את הפועל כפר סבא

חלוץ הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, נמצא בספק גדול למשחק מול הפועל עכו ביום שבת וייתכן כי יחמיץ את המשחק. כידוע, להפועל תל אביב יש מספר שחקנים פצועים לקראת המפגש החשוב וכרגע נראה ששוינפלד הוא זה שפצוע בצורה הרצינית ביותר.

החלוץ סובל ממתיחה חזקה במפשעה ובהפועל חוששים לשתפו גם אם יחלים בזמן, זאת בשביל לא להחמיר את הפציעה ולהשבית אותו לעוד מספר שבועות. לכן, סיכויים קטנים שהחלוץ האמריקאי יהיה בסגל למשחק. עם זאת, שוינפלד אמור לעבור אולטרסאונד ביום רביעי ואז תתקבל תשובה סופית לגבי חומרת פציעתו.

כמו כן, עומרי אלטמן ושגיב יחזקאל פצועים אף הם. אלטמן ערך היום (ראשון) אימון כמעט מלא וההערכה בהפועל היא שהקשר, שסובל מכאבים בקרסול, יהיה כשיר למשחק. גם יחזקאל עשוי להבריא עד סוף השבוע ולשחק. החלוץ סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ובשל כך קיבל מנוחה של כשבוע. מחר הוא אמור לחזור לאימונים ואז יתברר אם החלים או שהוא עדיין סובל מהפציעה.

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב חוגג. קובי אליהו
ישאר בחוץ? שוינפלד/קובי אליהו

הפועל תל אביב החתימה בחודש ינואר את נמניה ניקוליץ', במה שהתברר כהחתמה החשובה ביותר של אלי גוטמן בחלון ההעברות. המונטנגרי השתלט על מרכז המגרש של האדומים, ואפילו הביא במו ידיו את הניצחון הקריטי על הפועל כפר סבא עם צמד ובישול.

ניקוליץ', חבר קבוע בסגל נבחרתו, לא שותף במשחק האחרון של נבחרתו, הפסד 2:1 ליוון ולפני המשחק המסקרן מול בלארוס, התראיין בתקשורת לאור העובדה שקבוצתו הקודמת הייתה באטה בוריסוב הבלארוסית.

ניקוליץ' התייחס לאימונים עם המאמן החדש, לוביה טומבאקוביץ' הסרבי: "אנחנו מתקדמים מאימון לאימון ואני מקווה שנראה את השינוי כבר במשחק מול בלארוס. הרושם שלנו הוא חיובי והשינוי היה נחוץ. רואים את השינוי על ומחוץ למגרש. יש לו מוניטין טוב, הוא סמכותי ואני מקווה שנצליח איתו".

שחקן הפועל תל אביב, נמניה ניקוליץ', מול שחקן הפועל כפר סבא, חן דילמוני. ברני ארדוב
כיכב נגד כפ"ס. ניקוליץ'/ברני ארדוב

על היריבה אמר: "ראיתי את המשחק שלהם מול ארמניה, אני מכיר את רוב השחקנים ואני מקווה לקבל צ'אנס במשחק הזה. אם המאמן יצטרך, אגיד לו את מה שאני יודע עליהם".

" אני תמיד מוכן לשחק, כמובן שאני מצפה לקבל הזדמנות. אני רוצה להיות על הדשא, אבל יותר חשוב לנצח, כי אנחנו צריכים את זה אחרי ארבעה הפסדים רצופים".

על התקופה שלו בהפועל תל אביב אמר: "אני מאוד מרוצה בהפועל תל אביב, הגעתי לשם לפני חודש וחצי בערך, שיחקתי בכמה משחקים ואני מרגיש בכושר טוב. אני תמיד שואף להיות בכושר ולהראות שמקומי בנבחרת. תמיד רוצה לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully