וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק צ'לסי ופורטו: האיצטדיון בחיפה יארח משחק מליגה ב'

27.3.2016 / 9:21

האיצטדיון החדש בחיפה אירח העונה משחקי נבחרת ומשחקים בליגת האלופות, אך לאור הצפי לאוהדים רבים במשחק הקריטי בין מ.ס. רובי שפירא לא.א. פאחם, הוא יארח גם משחק מהליגה הרביעית

אוהדי מ.ס. רובי שפירא. אדריאן הרבשטיין
צפי לאוהדים רבים. אוהדי מ.ס. רובי שפירא/אדריאן הרבשטיין

במהלך העונה נשמעו לא מעט טענות על משטח הדשא באיצטדיון העירוני בחיפה וזאת בשל ריבוי המשחקים במגרש. בין היתר, באצטדיון התקיימו משחקי נבחרת ישראל, משחקים של מכבי תל אביב בליגת האלופות, משחקי רדיוס בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב וכמובן משחקיהן הביתיים של הקבוצות החיפאיות בליגת העל. אלא שחרף הטענות, ביום שישי הקרוב ייערך משחק נוסף שלא תוכנן, כשקבוצת האוהדים מ.ס רובי שפירא חיפה תארח למשחק העונה של ליגה ב' את הפועל אום אל פאחם, כשניצחון של מ.ס רובי יקנה לה כמעט באופן ודאי את הכרטיס לליגה א'.

האירוח באיצטדיון החדש מגיע לאחר שבמשטרת ישראל החליטו שלא לאשר את קיום המשחק במגרשי אבי רן בדרום חיפה, שמשמשים את מ.ס רובי לאורך העונה כולה, וזו בטענה שהמגרש קטן מדי להכיל את כמות האוהדים הצפויה. ההמלצה הראשונית הייתה להעתיק את המשחק לנשר, אך בהנהלת קבוצת האוהדים החליטו שהם לא מעוניינים בשום אופן לצאת מהעיר ופנו לעירייה במטרה לשחק באצטדיון העירוני, בקשה שנעתרה בסופו של דבר.

לוואלה ספורט נודע שההערכה היא שלפחות 2,000 צופים יגיעו למשחק כשכרטיס לבוגר יעלה 40 שקלים ואילו כרטיס לחיילים, נכים ונוער יעלה עשרים שקלים. מהנהלת מ.ס רובי נמסר בעניין: "מגרשנו הביתי נסגר על ידי המשטרה, אך למרות זאת, הוועד המנהל החליט שהקבוצה תישאר לשחק בחיפה. זה הזמן להחזיר את האוהדים האדומים לבמה המרכזית של העיר ואין איצטדיון מתאים יותר לארח את משחק העונה מאשר זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully