וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: דלילה חטואל הופתעה בגביע המדינה, מאור חטואל ניצח

26.3.2016 / 17:00

סייפת הרומח הפסידה בגמר לסייפת הנוער נועה חנינה. בגמר המקביל מאור חטואל ניצח את בן דודו, קובי חטואל. המשטרה הוזעקה לתחרות אחרי שמאמנת פתח תקוה, סווטלנה ברטקובסקיה, סירבה לעזוב את משטח התחרות אחרי שהורחקה

טורניר גביע המדינה בסייף שנערך בגני תקווה בסוף השבוע האחרון היה סוער ומלא הפתעות. דלילה חטואל הפסידה לסייפת הנוער וחברתה להפועל עכו, נועה חנינה, בגמר הרומח לנשים. חטואל, שייצגה את ישראל בבייג'ינג 2008, אמורה לנסות ולהתחרות בקרוב על כרטיס לריו 2016. בגמר הרומח ניצח מאור חטואל את בן דודו, קובי חטואל, בטרם ימשיך להיאבק על כרטיס אולימפי בתחרות האירופית של ההזדמנות האחרונה לריו.

מארגני התחרות נאלצו להזעיק משטרה במהלך תחרות הרומח מפני שמאמנת פתח תקוה, סווטלנה ברטקובסקיה, סירבה לעזוב את משטח התחרות. המאמנת הוותיקה מחתה על אחת ההחלטות של השופט חיים חטואל בקרב שבו היה מעורב אחד מחניכיה, ספגה כרטיס שחור, שפירושו הרחקה, אבל עדיין סירבה לעזוב את המקום. למקום הגיע שוטר שהזהיר אותה כי היא עלולה להיעצר, ורק אז עזבה ברטקובסקיה את משטח התחרות.

יובל פרייליך מהפועל כפר סבא, אלוף אירופה לנוער, ניצח בגמר הדקר את גרגורי בסקין מהפועל אשקלון, והפתעה הייתה ברבע הגמר כשעידו הרפה, הבכיר מבין הבוגרים, הודח בידי אריאל דריזין. בגמר הדקר לנשים ניצחה אניה לונדון את ניקול טל בדרבי של מכבי מעלות.

בשבוע הבא תתכנס הנהלת ההתאחדות הישראלית כדי לדון בסוגיית שליחת סייפת דקר לתחרות ההזדמנות האולימפית האחרונה של אירופה בפראג. פולינה מלנטייב ממכבי מעלות, שדורגה היום שלישית בגביע המדינה, מובילה בדירוג האולימפי, אולם אביטל מריניוק מהפועל אשקלון מובילה בדירוג העולמי האבסולוטי וקיימת מחלוקת בנושא. בינתיים בסיאול הובטח רשמית מקומו של קונסטנטין וורונוב בתחרות הפרה-אולימפית בפראג, מכיוון שיריבו בדגם החרב, אלכסנדר ווג, הודח בשלב מוקדם בתחרות סבב הגביע העולמי ולא העפיל לטופ 8, מה שהיה מחולל מהפך במרוץ לפראג.

דלילה חתואל סייפת ישראלית. צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ,
הפסד מפתיע. חטואל/צילום: הוועד האולימפי בישראל, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully