וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בחתירה: זהב לעולות החדשות לוסי ליאת וקלואי פישמן

26.3.2016 / 15:29

השתיים סיימו ראשונות במרוץ הסירה הזוגית לנשים, אצל הגברים זכו יואב זיבצנר וליאוניד חצקין. נוער: זהב לעומרי שנצר ואנדרי מושקין בסירה הזוגית ולעלי עמיאל ביחיד. ההמשך: ב-25 ביוני

החותרות לוסי ליאת וקלואי פישמן. מיקי רביב, מערכת וואלה! NEWS
חיזוק משמעותי. ליאת ופישמן/מערכת וואלה! NEWS, מיקי רביב

אליפות ישראל בחתירה 2016, חלק א', נערכה הבוקר (שבת) במרכז דניאל לחתירה בתל אביב. לוסי ליאת וקלואי פישמן, עולות חדשות מצרפת ומארה"ב, זכו בתואר אלופות ישראל בסירה זוגית, לאחר שניצחו וחצו את קו סיום 2,000 המטר בזמן מצוין של 08:04.18 דקות. ליאת ופישמן, המתאמנות במרכז דניאל לחתירה, הן חיזוק משמעותי לספורט החתירה בישראל, ובפרט לצוות סירת שמיניית הנשים, שנבנה בעידוד הועד האולימפי, ועתיד להשתתף באולימפיאדת טוקיו 2020.

ליאת, אלופת צרפת עד לאחרונה, לאחר הזכייה: "היה לקלואי ולי זמן קצר מאד להתאמן יחד כצוות, והתחרות לא הייתה קלה. אבל כשראיתי שהסירה מתקדמת טוב, ואנחנו מובילות, זה נתן המון כוח. אני כאן כי אני ממש אוהבת את ישראל. באתי ואני מאד גאה להתחרות בתל אביב, ולהיות חלק מהנבחרת עם המגן דוד!" במדליית הכסף זכתה יסמין פיינגולד, ביחד עם אסנת קצאור, שסיימו מאחור בזמן של 08:26.78.

יואב זיבצנר וליאוניד חצקין הוכתרו כאלופי ישראל בקטגורית סירה זוגית גברים משקל קל, כשחצו את קו גמר 2,000 המטרים בזמן של 07:20.08, והקדימו את ליאון רוסטוב ואנדרס מוסא ממועדון השייטים בטבריה (07:28.46).

החותרים עומרי שנצר ואנדרי מושקין. מיקי רביב, מערכת וואלה! NEWS
הבטחה גדולה. שנצר ומושקין/מערכת וואלה! NEWS, מיקי רביב

לראשונה בישראל השתתפה באליפות סירת סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב בקטגורית רביעייה, גברים - ועשו היסטוריה כאשר לקחו את המקום השני וזכו במדליית הכסף. ספורט החתירה, שצמח באוניברסיטאות היוקרתיות באנגליה, הולך וצובר פופולריות באוניברסיטאות בישראל. מחר יתקיים בלונדון המירוץ השנתי המפורסם בעולם בין אוקספורד לקיימברידג'.

תוצאות הנוער- הבטחה גדולה לעתיד ענף החתירה בישראל: בקטגורית סירה זוגית קטפו את מדליית הזהב עומרי שנצר ואנדרי מושקין, והוכתרו אלופי ישראל. הם עצרו את השעון על 07:01.45 דקות, לאחר שבחצי הגמר הם קבעו שיא ישראלי חדש - 06:51.53. המאמן אלכסנדר סודוקובסקי הביע סיפוק מהתוצאות. "התחרינו היום בתנאים אופטימליים, ללא רוח וללא זרמים בנחל", אמר, "התוצאה בהחלט משמעותית, אבל יש עוד הרבה עבודה כדי למצות את הפוטנציאל של הנוער שלנו, ולהכין לשנים הקרובות דור חדש של ספורטאים ברמה בינלאומית".

עלי עמיאל ניצח וזכה במדליית הזהב בסירות יחיד לנוער עד גיל 16, לאחר שחצה את קו סיום 2,000 המטרים ראשון בזמן של 07:45.54. במקום השני הגיע דניאל דוביצקי בזמן של 07:58.43, ובמקום השלישי, בקרב חרטום אל חרטום, ובהפרש זעום של 22 מאיות השנייה, נעם פשיגודה בזמן של 07:58.76. שלושתם ספורטאי הפועל תל אביב, המתאמנים במרכז דניאל לחתירה שבירקון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
החותר עלי עמיאל. מיקי רביב, מערכת וואלה! NEWS
אלוף הנוער. עמיאל/מערכת וואלה! NEWS, מיקי רביב

חלקה השני של האליפות יתקיים ב-25 ביוני, כאשר עוד לפני כן ב-23-25 במאי ינסה אלוף ישראל, דני פרידמן, לעבור בלוצרן, שוויץ, את מבחני הקריטריון לאולימפיאדת ריו, ולזכות בכרטיס הנכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully