וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה סיימה רק ב-2:2 ביתי במשחק אימון מול נצרת עילית

24.3.2016 / 14:09

הקבוצה של שלומי דורה, שמסובכת בתחתית ומתכוננת למשחק הקריטי מול מכבי נתניה בשבת הקרובה, חסרה את לואיס גוטיירס שנמצא עם נבחרתו ונהנתה משער עצמי ושער של קאסיו פרננדס: "חייבים לנצח את נתניה, שסיימה כבר את העונה"

one

בווידיאו: קרית שמונה מפסידה לבני יהודה במחזור האחרון

עירוני קרית שמונה, שנמצאת רק מקום אחד ושלוש נקודות מעל הקו האדום, ממשיכה בהכנות למשחק הקריטי בשבת הבאה מול נועלת הטבלה מכבי נתניה. היום (חמישי), ניצלו בקבוצה את פגרת הנבחרת ואירחו למשחק אימון את הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, משחק שהסתיים בתוצאה 2:2.

הקבוצה של שלומי דורה חסרה במשחק את הבלם לואיס גוטיירס, ששוהה עם נבחרת בוליביה הפוגשת בשבוע הקרוב במוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי את קולומביה וארגנטינה. הבלם השני, קאסיו פרננדס, כבש את אחד השערים לטובת קרית שמונה במשחק ואילו השער השני היה עצמי.

האווירה בקבוצה דרוכה מאוד בימים האחרונים והשחקנים מספרים כי ההבנה שהקבוצה נמצאת בסכנת ירידה אמיתית חלחלה. לכולם ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון על נתניה תהיה "אסון ספורטיבי": "לא משנה איזו קבוצה הייתה מגיעה נגדנו במחזור הקרוב, חייבים לנצח", אמר אחד משחקני הקריה, "ברור שכאשר מדובר בקבוצה כמו נתניה, שסיימה את העונה למעשה, החשיבות אולי גדולה עוד יותר. אנחנו לא מזלזלים לרגע ויודעים שנצטרך להיות מרוכזים ונחושים כדי לנצח".

קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
קאסיו מצא את הרשת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully