וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אבי ריקן עדיין מבוקש, אלון חזן יגיע בעונה הבאה?

24.3.2016 / 8:33

מכבי תל אביב עשויה לנסות שוב לתפור עסקת חליפין עם ריקן וטואטחה. המאמן היוצא של נבחרת ישראל ביקר באימון ושוחח עם רוני לוי, אך טרם התקבלה החלטה בעניין אפשרות צירופו

one

במכבי חיפה מתכוונים לקבל החלטה סופית בנוגע להרכב הצוות המקצועי לאחר חצי גמר הגביע מול הפועל באר שבע. הנטייה כרגע היא לצרף איש מקצוע נוסף, כשהמועמד המועדף על רוני לוי, כזכור, הוא אלון חזן. האחרון הגיע לאחרונה לכפר גלים ושוחח עם המאמן, אך בחיפה טוענים כי זאת הייתה שיחה ידידותית בלבד.

בחיפה יעלו הילוך בנוגע להכנות לעונה הבאה רק לאחר שהקבוצה תסיים את דרכה במפעל הגביע או כאשר יתברר סופית אם תשחק באירופה. אם הקבוצה תגיע לאירופה, במועדון יקדמו את ההכנות כדי להחתים חלק מהסגל החדש כבר לפתיחת האימונים בחודש יוני. אבי ריקן עדיין נמצא על הכוונת של המועדון. טאלב טואטחה עדיין מבוקש במכבי תל אביב ולא מן הנמנע כי תבקש עסקת חליפין בהתאם למתכונת עליה דובר בחודש ינואר, שירדה מהפרק לאחר שהתברר כי ריקן שיחק בשתי קבוצות שונות העונה.

הקבוצה תמשיך להתאמן גם היום ללא שחקני הנבחרות. שחקני הנבחרת הצעירה ישובו רק בשבוע הבא. ולדימיר סטויקוביץ' עמד אתמול בשער נבחרתו סרביה בהפסד 1:0 לפולין. מחליפו פרדראג ראיקוביץ' לא שותף.

המכירה למשחק חצי גמר גביע המדינה תפתח ביום שני בשעה 12:00.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. קובי אליהו
יחזור לקבוצה בה שיחק בעבר? חזן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully