וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "שישפטו אותי לפי יכולת מקצועית, אין סיבה שלא אהיה בנבחרת"

23.3.2016 / 23:56

אחרי ה-2:0 לקרואטיה, קפטן נבחרת ישראל, שסגר 97 הופעות, התייחס למבקרים: "יש אנשים עם תכונות של קנאה". אלמוג כהן: "לא פחדנו מהם". חזן: "יש סיבות לאופטימיות". טיבי: "היינו שווים שער"

גרשון עולה מעל מנדז'וקיץ'/AP

עם אלון חזן כמאמן זמני על הקווים, הפסידה הערב (רביעי) נבחרת ישראל לנבחרת קרואטיה 2:0 בחוץ, במשחק ההכנה הראשון לקראת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה שייצא לדרך בספטמבר. הכחולים לבנים הציגו יכולת בינונית, ואמנם נכנעו לנבחרת עדיפה, אך לא כזו ששכנעה יתר על המידה.

אלון חזן אמר בסיום: "אי אפשר להיות מרוצה כשאתה מפסיד. היכולת הייתה טובה. כאוהד כדורגל ישראלי היו לי הרבה סיבות ליהנות מהשחקנים על כר הדשא. שיחקנו בצורה משוחררת והתקפית. שיחקנו מול אחת הנבחרות הטובות באירופה שתתמודד ביורו בעוד מספר חודשים ויש סיבה להיות אופטימי".

יוסי בניון אמר לאחר המשחק: "במחצית השניה נראנו הרבה יותר טוב. ברמות האלה כשאתה לא מבקיע אתה סופג. אנחנו צריכים עדיין להשתפר כדי להגיע לרמה של הנבחרות האלה. השאיפה שלי תמיד הייתה לחזור לנבחרת. אני רוצה להינות מכל רגע. ההופעה ה-97 היא משהו מיוחד. אני מקווה מאוד שתהיה לזה המשכיות. מקווה שישפטו אותי רק מבחינה מקצועית. אם אני טוב, אין סיבה שלא אהיה בנבחרת".

בניון התייחס גם לאנשים שמבקרים אותו ואמר: "יש אנשים עם תכונות של קנאה. זה לא בריא לנפש. לצערי יש כמה כאלה. מבחינה מקצועית לא הייתה שום סיבה לא לזמן אוי כי אני בכושר טוב. אם ציפיתי לשחק יותר? אני מאושר על כל דקה שאני פה".

"כיף לייצג את הנבחרת, זה כבוד", ציין אלמוג כהן. "היה משחק פתוח ולא פחדנו מהקרואטים. אלון חזן אמר שמהתחלה נשחק פתוח. אני חושב ששיחקנו טוב במחצית השנייה, ונצטרך לעבוד על הדברים הקטנים. אנחנו צריכים להגיע בלי פחד למשחקים".

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל מול לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
"יש במה להתגאות". ביטון נאבק במודריץ'/רויטרס

שיחקנו נגד נבחרת מאוד חזקה ועוד בחוץ", אמר ניר ביטון. "במחצית הראשונה ניסינו לשחק, אבל הם יצרו מצבים מסוכנים והבקיעו. אתה משלם על זה מול שחקנים ברמה הזאת. במחצית השנייה שיחקנו מצוין. הם לא יצרו שום דבר. יש הרבה במה להתגאות. ההרגשה להיות קפטן מדהימה. זה כבוד גדול עבורי, חלמתי על זה מגיל צעיר. יש כאן שחקנים מנוסים שיקחו את הנבחרת קדימה. בעזרת השם אולי סוף סוף נעלה לטורניר גדול".

בוריס קליימן על הופעת הבכורה: "בהתחלה מאוד התרגשתי. זה מעמד שרציתי להיות בו הרבה זמן. הרגשתי טוב ונהניתי וגם שיחקנו מצוין. כבוד גדול לעמוד בשער הנבחרת ואני מקווה להמשיך ככה".

איתן טיבי הוסיף: "הייתה הופעה טובה. היינו טובים יותר בחצי השני מאשר בחצי הראשון. חבל שלא הבקענו כשהיינו טובים, אבל זה חלק מהמשחק. אפשר לצאת קצת מעודדים מהמפגש הזה, למרות שהיינו שווים שער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully