וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס רודריגז הודיע: אפרוש אחרי עונת 2017

23.3.2016 / 20:28

הכוכב של ניו יורק יאנקיז, שיחגוג ביולי הקרוב את יום הולדתו ה-41, הכריז כי הוא ימשיך עוד שנתיים, עד לסיום חוזהו עם הפסים ואז יתלה את המחבט. איי רוד מדורג רביעי ברשימת חובטי ההומראנים בכל הזמנים

אלכס רודריגז, ניו יורק יאנקיז. AP
עוד שנתיים. רודריגז/AP

עונת 2016 ב-MLB תצא לדרך בעוד כשבועיים והערב (רביעי) התברר שהיא תהיה העונה הלפני אחרונה של אחד השחקנים הגדולים ביותר בליגה: אלכס רודריגז.

הכוכב של ניו יורק יאנקיז אמר לכתב ESPN אנדרו מרצ'נד שהוא יפרוש ממשחק פעיל כאשר החוזה שלו עם הקבוצה מהברונקס יגיע לסיומו, לאחר עונת 2017.

איי רוד יחגוג ביולי הקרוב את יום הולדתו ה-41 והוא ינסה לנצל את שתי העונות האחרונות שנותרו לו על מנת לטפס כמה שניתן בדירוג ההומראנים בכל הזמנים ואולי, להוסיף לעצמו גם תואר אליפות שני בקריירה, אחרי שזכה באחד ב-2009.

רודריגז, שהיה מושעה בגלל שימוש בחומרים אסורים מכל עונת 2014, חזר בעונה שעברה והיה טוב לפרקים. הוא חבט ל-33 הומראנים, אך נחלש בחלק השני של העונה. נכון להיום, רודריגז נמצא במקום הרביעי בהיסטוריה ברשימת חובטי ההומראנים בכל הזמנים, עם 687 כאלה. לפניו ניצבים בייב רות' (714), אותו הוא עשוי לעבור עד לסיום הקריירה והאנק ארון (755) והמוביל בארי בונדס (762).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully