וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות שכולות דורשות מההתאחדות: יש לסגור את בני סכנין

23.3.2016 / 19:56

נציגים של מספר משפחות שלחו מכתב חריף להתאחדות ולמשרד הספורט לאור האירועים החריגים בדוחא: "לא ייתכן שיתעלמו מקריאות להשמדת המדינה". בית"ר ירושלים נקנסה על השלכת חפצים בטדי

one

בווידאו: 0:2 לבני סכנין על בית"ר ירושלים

לאור האירועים החמורים במפגש בין בני סכנין לבית"ר ירושלים באצטדיון דוחא בשבוע שעבר, משרד הספורט וההתאחדות לכדורגל קיבלו מכתב חריף ממספר משפחות שכולות, הדורשות פעולות חריפות נגד בני סכנין.

לשון המכתב: "בשם משפחות השכול, אני כותב את מכתבי זה מדם ליבנו. אנו משפחות השכול, ששילמו במיטב בניהם, ילדיהם, ובשמם של משפחות שלמות שאיבדו את חייהם בשל היותם יהודים. לובשי מדים, זקנים, נשים וטף. אני כותב את מכתבי זה ומאד מזועזע מההתעלמות של ההתאחדות לכדורגל, של מינהלת הליגה ושל משרד הספורט, על שהתרחש בסכנין במשחק נגד בית"ר ירושלים, ששם נשמעו זעקות שינאה כגון: ברוח ובדם נפדה את אל אקצא, אטבח אל יהוד, קריאות לשפוך דם יהודי, לחטוף חיילים, ותמיכה במחבלים".

"יקרינו סמ"ש גד רחמים הי"ד, שנפל בקרב גבורה בציר המתפללים בחברון, שילם בחייו בכדי להציל יהודים, ועל כך קיבלה משפחתו את עיטור האומץ. מחזה קשה חווינו בדוחא. לא יכול להיות שבתוך שיטחה של מדינת ישראל במגרש כדורגל, שממומן מכספי ההתאחדות, שהם בעצם כספי משלם המיסים, יערך כנס תמיכה באיש החיזבאללה שברח מהארץ בגלל היותו משת"פ של מחבלים מלבנון, ובאותה נשימה ימנעו מאיתנו להניף את דגל הלאום".

אוהדי בני סכנין. ברני ארדוב
אירועים חריגים. אוהדי בני סכנין/ברני ארדוב

"לא ייתכן שיתעלמו מהנפת דגלי חיזבאללה וחמאס בתוך מדינת ישראל ואף אחד לא נותן דעתו על כך לא ייתכן שלא יתנו את הדעת על עדת שונאי ישראל, כ-7,000 במספר, שקוראים להשמדת מדינת ישראל שעל הגנתה נפלו יקירנו!!!".

"אנו קוראים להתאחדות ולמשרד הספורט לסגור את קבוצת הכדורגל של סכנין, שמנהליה מסיתים את האוהדים ומלמדים לשינאת ישראל והעם היהודי. למען בטחון המדינה וכבוד ילדינו שנפלו בגלל דגל הלאום. אנו דורשים לבטל את ההקצבות. אני קורא למפרסמים שלא לפרסם במגרש בדוחא. ולסגור את הקבוצה ואת החממה של שונאינו שנקרא איצטדיון דוחא. מילים אלו נכתבו בעיניים לחות בשמם של משפחות שכולות וכואבות.

טובול יעקב, אורלי גרגו, אביהו לוי, צילה רחמים, רותי חסנו ואלי ג'רבי.

בתוך כך, בית"ר ירושלים נקנסה בסכום של 35,000 שקלים על השלכת חפצים של אוהדיה במהלך משחק הבית האחרון שלה מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully