וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון פייטון האריך את חוזהו בניו אורלינס בחמש שנים

23.3.2016 / 17:08

למרות עונה מאכזבת ושמועות על פרידה, המאמן נשאר בביג איזי עד 2020 תמורת 45 מיליון דולר. HBO הודיעה: "הארד נוקס" השנה יהיה על לוס אנג'לס ראמס

שון פייטון מאמן ניו אורלינס סיינטס. AP
ממשיך בניו אורלינס. פייטון/AP

למרות עונה לא מבריקה בעליל, שהסתיימה במאזן 9:7 בלבד וללא הופעה בפלייאוף, ולמרות שמועות רבות לגבי פרידה אפשרית, הודיעו היום (רביעי) ניו אורלינס ושון פייטון כי הם ממשיכים יחד.

המאמן זכה להארכת חוזה בסיינטס לחמש שנים נוספות, מה שישאיר אותו בביג איזי עד 2020. במסגרת החוזה החדש, פייטון יקבל 45 מיליון דולר, העלאה קטנה ביחס לסכום אותו הרוויח עד כה, סכום שכבר הציב אותו כאחד המאמנים עם השכר הגבוה ביותר בליגה.

פייטון מונה למאמן הסיינטס ב-2006, כאשר הקבוצה שבה לניו אורלינס לאחר היעדרות של שנה מהעיר בגלל הוריקן קתרינה ההרסני. הוא הוביל את הקבוצה לאליפות היסטורית ב-2009 ובסך הכול, לחמש הופעות פלייאוף, שם מאזנו עומד על 4:6. בעונה הסדירה, המאזן שלו עומד על 57:87 ותחתיו הפך דרו בריס לאחד הקוורטרבקים הטובים בליגה והעמיד לא מעט מספרים היסטוריים. פייטון הושעה מעונת 2012 בשל מעורבתו בפרשת ה"באונטיגייט".

* רשת HBO הודיעה היום כי העונה החדשה של הסדרה "הארד נוקס", העוקבת אחר מחנה אימונים של קבוצה כלשהי עד לפתיחת העונה, תתמקד השנה בלוס אנג'לס ראמס, שעברה מסנט לואיס לאחרונה.

* כצפוי, רוג'ר גודל הצהיר במסיבת עיתונאים שערך כי הפטריוטס לא יקבלו בחזרה את בחירת הסיבוב הראשון בדראפט. אמש שלח הבעלים של ניו אינגלנד, רוברט קראפט, מכתב לגודל עם בקשה לשנות את העונש לאור גילויים חדשים בפרשת ה"דיפלייטגייט", אולם מהרגע הראשון היה ברור שהסיכויים לאישור הבקשה הזו קלושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully