וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו סובל מדלקת בברך, שוחרר מהאימון

23.3.2016 / 14:29

במועדון מוטרדים מהפציעה: "חלה החמרה, מקווים שיחזור בראשון". וואקמה יהיה כשיר לחיפה, אך בספק לבית"ר ירושלים. שחקנים: "אנשים מהמרים על מכבי? האליפות לא תוכרע לפני המשחק בבלומפילד"

one

הפועל באר שבע קיימה היום (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, שייערך לאחר הפגרה, אבל את הצוות הרפואי מטרידה פציעה שסוחב ג'ון אוגו. על פי בדיקה שבוצעה לקשר, הוא סובל מדלקת באזור הברך. הפציעה הזאת מטרידה את הצוות המקצועי, ולכן אוגו שוחרר מהאימון היום בתקווה שיוכל לחזור לאימונים ביום ראשון. "אוגו סובל מדלקת בשבועיים האחרונים, אבל כעת חלה החמרה. אנחנו מקווים שיחזור לאימונים בתחילת השבוע", אמרו במועדון. ברק בכר נתן לשחקנים חופש שיחל מחר, ויימשך עד תחילת השבוע. בשורה מעודדת מגיעה מכיוונו של אנתוני וואקמה. בצוות הרפואי מעריכים שהשחקן יהיה כשיר בכל מקרה למשחק מול מכבי חיפה, אבל הוא עדיין בספק למשחק מול בית"ר ירושלים. מאור מליקסון ערך אימון חלקי אבל כרגע ההערכה היא שהוא ישחק בטדי.

בכר לא ערך עדיין אסיפה עם שחקני הקבוצה מאז התיקו מול מכבי תל אביב. הסיבה: הקבוצה מתאמנת בסגל חסר מאוד, כיוון ששחקני הנבחרות נעדרים מהאימונים. במועדון שמחו לשמוע שבן ביטון יפתח הערב בהרכב הנבחרת, זאת לאחר שאלי דסה שוחרר מהסגל. בנוסף לשישה שחקנים שזומנו לסגל, גם אובידיו הובאן נעדר מאחר והוא שוהה במחנה נבחרת רומניה.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יפתח בנבחרת. ביטון/יוסי ציפקיס

"נכון שהפער הצטמצם, אבל בשורה התחתונה אנחנו עדיין במקום הראשון. שמענו שהרבה אנשים מהמרים עכשיו שמכבי תזכה באליפות, אבל אף אחד לא מצפה שהאליפות תוכרע כעת, לפחות לא לפני המשחק בבלומפילד", אמר אחד השחקנים לאחר האימון.

כזכור, לאחר המשחק מול מכבי תל אביב השמיעו חלק מהשחקנים ביקורת על ההסכם בין אלי טביב למכבי תל אביב בעניין הפיצוי שיקבל במידה והצהובים יזכו באליפות, זאת כחלק מעסקת דסה ואזולאי. במועדון היה מי שהבהיר אתמול כי "יכול להיות שחלק מהשחקנים חושבים ככה, אבל זאת לא הדעה הרווחת כאן. יובל שבתאי חתום על חוזה לשנתיים הבאות וכולם ראו איך הוא רץ על המגרש נגדנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully