וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה ביקרו ילדים חולים במרכז הרפואי ברמב"ם

23.3.2016 / 13:43

שחקניו של אלי כהן לקחו הפוגה מהצרות בליגה עם ביקור מרגש בבית החולים בחיפה, שם נרשם גם מפגש מרגש עם נערה שמאושפזת בטיפול נמרץ. יוסי דורה: "ביקור שמכניס לפרופורציות"

one

שחקני הפועל חיפה ביקרו היום (רביעי) בבית החולים על שם מאייר לילדים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה וחילקו לילדים החולים משלוחי מנות ומתנות לרגל החג. השחקנים ואנשי הצוות המקצועי והמנהלתי עברו בכמה ממחלקות הילדים ועודדו את הילדים החולים. מפגש מרגש במיוחד נרשם עם אחד הילדים החולים שלבש חולצה דווקא של היריבה העירונית מכבי חיפה. אותו ילד זיהה מיד את חיים מגרלשווילי ששיחק בעבר אצל היריבה העירונית וזה מיד הצטלם עם הילד שהיה מאושר למרות שמדובר בשחקני היריבה של הקבוצה אותה הוא אוהד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני הפועל חיפה בביקור בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מפגש מרגש נערך בסוף הביקור כאשר ניב אנטמן, חנן ממן, יוסי דורה, הדובר נועם רגב, האחראי על קשרי האוהדים דודי סנדלר וה"קמע" שוקי מויאל ביקרו במחלקת טיפול נמרץ לב נערה שמאושפזת במחלקה כשדורה אף הזמין אותה לשמש כאורחת כבוד של הקבוצה באחד ממשחקיה כאשר מצבה הרפואי יאפשר לה זאת.

"ביקור כזה נותן לך המון פורפורציות", אמר דורה בסיום הביקור. "אנחנו גם שואבים אנרגיות מהילדים האלה. נכון שאנחנו עוסקים בספורט וזה חשוב לנו אבל המסורת הזו של המועדון חשובה יותר. אני מקווה שניקח מהביקור הזה אנרגיות חיוביות ונביא אותם להמשך הפלייאוף התחתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully