וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין מרוצים: אותר אוהד החשוד בזריקת הנעל על בוריס קליימן

23.3.2016 / 13:30

משטרת מחוז צפון איתרה אוהד תושב אום אל פאחם שלטענתה צולם במצלמות האבטחה במהלך המשחק נגד בית"ר ירושלים. סכנין, שתעמוד לדין בעקבות המקרה, מתכוונת להגיש נגדו תביעה אזרחית

one

משטרת מחוז צפון איתרה היום (רביעי) את האוהד החשוד בזריקת נעל על שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן. במשטרה מבקשים מבית המשפט את הרחקתו של האוהד ממגרשי הספורט לתקופה ארוכה במיוחד. החשוד בן 25, תושב אום אל פאחם, צולם לטענת המשטרה במצלמות מטעמה שתיעדו את המשחק ואתמול בערב הוא נעצר ונחקר בנושא זה.

בהנהלת המועדון מרוצים מאוד מאיתורו של האוהד ומתכוונים להגיש נגדו תביעה אזרחית שכן כידוע הקבוצה תעמוד לדין על אירועי המשחק מול בית"ר וצפויה לעונש קשה שילווה ככל הנראה בקנס גבוה.

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נתפס האוהד שזרק עליו נעל? קליימן/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה יזכו לחופש בסוף השבוע אחרי שאתמול הם קיימו משחק אימון מול הפועל עפולה שהסתיים בתיקו 2:2. מטרת משחק האימון הייתה לתת דקות לשחקנים שקיבלו לאחרונה פחות זמן דשא. לקראת המפגש מול מכבי חיפה, בסכנין מקווים שיובל אבידור יהיה כשיר אך ההערכה שגם במשחק זה הוא לא יוכל לעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס כשנכון לעכשיו יתר השחקנים יעמדו לרשותו של המאמן. "ראינו שהמאבק על המקום הרביעי יהיה רציני בינינו לבין מכבי חיפה והפועל רעננה אמר גורם בהנהלת המועדון, "אנחנו יכולים בהחלט להשיג את המקום הזה ולא נוותר כל עוד יש לנו סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully