וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין יוסטון עלול להחמיץ את עונת 2016 בגלל פציעה

22.3.2016 / 15:42

קנזס סיטי תיאלץ להסתדר ללא הליינבקר המצוין שלה? על פי ד"ר ג'יימס אנדרוז, יוסטון לא מתאושש היטב מניתוח לתיקון ה-ACL שעבר עם סיום העונה. קראפט לגודל: החזר לנו את בחירת הסיבוב הראשון

ג'סטין יוסטון קנזס סיטי צ'יפס פצוע. AP
בחוץ לכל 2016? יוסטון/AP

ה-NFL עמוק בתוך תרדמת הפגרה שלה ובכל זאת, יש לא מעט חדשות מרחבי הליגה. הליינבקר המצטיין של קנזס סיטי, ג'סטין יוסטון, עבר בחודש שעבר, לאחר ההדחה מהפלייאוף עם ההפסד לניו אינגלנד, ניתוח. תחילה נדמה היה שיוסטון יהיה כשיר לתחיל מחנה האימונים, אבל היום (שלישי) האבחנה לגביו השתנתה ומאמן הכושר של הקבוצה אמר לתקשורת המקומית כי ד"ר ג'יימס אנדרוז, השם הכי מפחיד בספורט האמריקאי, גילה שה-ACL של יוסטון לא מגיב טוב לניתוח ובשל כך, זמן ההחלמה עשוי להיות בין שישה ל-12 חודשים. המשמעות היא שיוסטון במקרה הטוב יצטרף לצ'יפס עם תחילת העונה, אולם ייתכן שהוא יחמיץ את כל העונה הקרובה.

* הרץ האחורי אלפרד מוריס, שנפרד מוושינגטון לאחר ארבע שנים שהחלו בסערה והסתיימו בצורה מאכזבת, יחתום לשנתיים אצל היריבה לבית ה-NFC מזרח דאלאס.

* הבעלים של ניו אינגלנד, רוברט קראפט, חשף במפגש הבעלים השנתי כי הוא פנה במכתב לקומישינר רוג'ר גודל וביקש ממנו, לאור גילויים חדשים בפרשיית ה"דפלייטגייט", להשיב לפטריוטס את בחירת הסיבוב הראשון בדראפט הקרוב, שנלקחה מהם כחלק מהעונש שהוטל על הקבוצה. הסבירות לכך שהבקשה של קראפט תתקבל, על פי התקשורת האמריקאית, היא אפסית.

* הבעלים של ניו יורק ג'טס, וודי ג'ונסון, מנסה לשכנע את הקוורטרבק ריאן פיצפטריק להמשיך בקבוצה: "תחזור אלינו לג'טס", אמר ג'ונסון בפגישת הבעלים.

* אלשון ג'פרי, התופס האיכותי של שיקגו, עומד לחתום עם הקבוצה על הארכת חוזה ארוכת טווח. הברס הציבו תג פרנצ'ייז על ג'פרי לפני כחודש, מה שמבטיח לו 14.6 מיליון דולר בעונה הקרובה, אולם נראה כי הצדדים יחתמו בקרוב על חוזה לכמה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully