וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור: "צריכים לעשות משהו יוצא דופן כדי לעלות למונדיאל"

22.3.2016 / 13:20

הנבחרת תקיים אחה"צ את האימון המסכם לקראת המשחק מול קרואטיה, חלוץ גראסהופרס, שצפוי לפתוח בהרכב: "יש כאן חומר שחקנים מצוין". ראקיטיץ' הפצוע נותר מחוץ לסגל הקרואטי

צילום מסך

נבחרת ישראל נחתה אמש (שני) באוסייק שבקרואטיה שם היא תקיים משחק ידידות נגד הנבחרת המקומית. בעקבות המצב הביטחוני באירופה, הוחלט הבוקר על ידי הצוות הביטחוני שמלווה את הנבחרת על איסור יציאה מהמלון. אחר הצהריים תקיים הנבחרת את האימון המסכם לקראת המשחק.

מונס דאבור חלוץ נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
שחקן מפתח בקמפיין הזה. דאבור/יוסי ציפקיס

מונס דאבור, חלוצה של גראסהופרס והנבחרת אמר לקראת המשחק: "כל משחק נבחרת הוא חשוב וטוב לקיימו. חשוב לשחקנים להיות ביחד שוב על המגרש ולהרגיש את האווירה של המשחקים הבינלאומיים".

על קמפיין מוקדמות המונדיאל: "אנחנו צריכים לעשות משהו יוצא דופן בשביל לעלות למונדיאל. יש כאן חומר שחקנים מצוין ולדעתי אפשר לעשות דברים טובים יותר מאשר בקמפיין האחרון".

על קבוצתו בשוויץ: "אנחנו נמצאים בתקופה באמת טובה מתחילת השנה, כנגד התחזיות. ציפו מאיתנו להילחם על הירידה, אבל אנחנו במקום השלישי בטבלה, כאשר המקום השני מוביל להשתתפות במפעל אירופי. מבחינה אישית, אני נמצא בכושר מצוין העונה ואני מקווה שאמשיך בכושר הזה עד לסיומה".

דאבור, כך מעריכים בנבחרת, יפתח בהרכב לצד תומר חמד. בוריס קליימן יפתח בשער. ניר ביטון יקבל גם הוא קרדיט ב-11 לצד בירם כיאל. שיר צדק עשוי לפתוח ב-11 לצד רמי גרשון. ההחלטה תתקבל באימון המסכם הערב. בנבחרת הורו לשחקנים להישאר במלון ולא לצאת החוצה עקב חשש ביטחוני. ההחלטה הזאת הייתה תקפה גם בקמפיין הקודם. האנשים שקיבלו את הכסף הם עובדי הנבחרת. "דמי הנסיעה הם שוליים עבור רוב שחקני הנבחרת. חשוב לנו שעובדי הנבחרת יידעו כמה אנחנו מעריכים אותם", אמרו השחקנים.

מאור בוזגלו צייץ היום כי הוחלט לתת את הכסף שיקבלו עבור הנסיעה לאנשים כאות תודה על העבודה הקשה והמסורה שלהם.

בצד השני, איבן ראקיטיץ' כוכב נבחרת קרואטיה נגרע מהסגל בשל פציעה קלה אותה הוא סחב במשחק קבוצתו ברצלונה מול ויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully