וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי חיפה: "יש רק פתרון אחד למצב. שחר יודע מהו"

22.3.2016 / 14:40

בצל התבוסה להפועל רעננה, בקבוצה מתכננים שינוי בעונה הבאה, אבל השחקנים מבהירים כי "אם לא יעשו כאן חריש עמוק, גם בעונה הבאה לא נתקדם". ניצחון 0:4 על קבוצת הנוער במשחק אימון

one

במכבי חיפה מתכננים לערוך בקיץ הקרוב שינוי רחב בסגל השחקנים, כזה שעל פי גורמים במועדון "לא נראה בחמש השנים האחרונות". על פי התכנון, לא רק שחקנים המסיימים חוזה ישוחררו, אלא גם נושא התקציב ומדיניות רכישת השחקנים ישתנה. בסגל הזרים, לפחות שני זרים יגיעו (במקום רומאריו פירס ולודוביק אוברניאק). גליינור פלט וולדימיר סטויקוביץ' בתכניות. הקבוצה תנסה להיפטר מחוזים של שחקנים שתוכל לשחרר. כך למשל, אופיר קריאף מחזיק בחוזה עם אופציה לשלוש שנים נוספות ולכן בחיפה מתלבטים מאוד אם להאריך את ההסכם בגלל אותה מדיניות.

לאור המצב, חלק מהשחקנים התבטאו אתמול בנוגע למצב הקבוצה ואמרו כי "הקבוצה זקוקה לשינוי גדול בסגל, חריש עמוק, אחרת לא נוכל להתקדם גם בעונה הבאה". רוני לוי ביטל חלק מהחופש בסוף השבוע. שחקנים אמרו אתמול כי לדעתם העונש לא ישנה את המצב. "יש כאן המון בעיות. יש רק פתרון אחד. שחר יודע מה הוא". השחקנים מכוונים לכך שחיפה חייבת להגדיל את התקציב ולהביא שחקנים ברמת נבחרת, אחרת היא לא תוכל להתמודד על האליפות בשנים הקרובות. תקציב שכר השחקנים העונה עולה על 30 מיליון שקל, אך חלקו כולל פיצויים והשתתפות בשכר שחקנים.

יוסי בניון, טאלב טואטחה, חמישה שחקני הנבחרת הצעירה וולדימיר סטויקוביץ' (נבחרת סרביה) נעדרים מהאימונים. במשחק אימון שנערך היום בכפר גלים גברה הקבוצה הבוגרת על קבוצת הנוער בתוצאה 0:4. שחר הירש (2), גילי ורמוט וחן עזרא כבשו.

אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך החוצה? קריאף/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully