וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב: "אין יהיה בסדר, זה מחוץ ללקסיקון. משתדל לקחת על עצמי"

22.3.2016 / 15:00

עירוני קרית שמונה התארחה בבית ספר לחינוך מיוחד, והשוער דיבר על מאבק ההישרדות: "לא מרוכזים". מזרחי: "מקווים שנקבל אנרגיות מהילדים המדהימים האלה". שרצקי התפטר מהנהלת ההתאחדות

צילום מסך

בווידאו: ביקור הקבוצה בבית הספר לחינוך מיוחד לרגל פורים

בעירוני קרית שומנה לקחו אתנחתא קלה ממאבקי ההישרדות והתארחו היום (שלישי) בבית הספר לחינוך מיוחד בעיר. השחקנים יצאו אחרי אימון הבוקר לבית הספר, הצטלמו עם הילדים ולאחר מכן אף ערכו איתם משחק במגרש הקט רגל בבית הספר.

לפני האירוע דיברו גיא חיימוב ואופיר מזרחי על היום המיוחד וגם על המצב הקשה של הקבוצה וההכנות למפגש מול מכבי נתניה. "אנחנו מקווים שנקבל אנרגיות מהילדים המדהימים האלה ונבוא לעשות עבודה נגד נתניה", אמר מזרחי. "המצב שלנו לא פשוט. אנחנו צריכים להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות על המגרש. אני לא חושב רק על נתניה, כל משחק בפלייאוף הוא על הלחם והחמאה וצריך להתאבד על המגרש. נתניה קבוצה מצויינת ונצטרך להיזהר ממנה כי אני לא יודע מה לא עובד שם. אני מאמין בעצמי וביכולות שלי. יש המון דברים שלא מסתדרים ואסור לאף שחקן להיגרר לזה". על היכולת שלו באופן אישי אמר הקשר: "אני חלק מקבוצה ואם היא לא מצליחה גם אני לא מצליח."

סוכנות ג'יני, אייל מורגולין

"אין ספק שלא משנה המצב שלנו, זה רק ספורט והיום נותן פורפורציות. אתה משחק עם הילדים וזה תמצית היום הזה", אמר השוער, "לא מנענו בינתיים את ההתדרדרות. אנחנו מתחילים טוב את המשחק אבל יש חוסר ריכוז ונצטרך לתקן את זה. הצוות יעשה הכל ונגיע מוכנים למכבי נתניה. המועדון נותן לנו את כל הכלים גם שטוב וגם שפחות טוב". על כך שיש תחושה במועדון שהקבוצה לא תרד ליגה" "אין יהיה בסדר, זה מחוץ ללקסיקון. שנה שעברה אשדוד אמרה יהיה בסדר וירדה ליגה. אנחנו כרגע במלחמה ספורטיבית. אני משתדל לקחת על עצמי אבל זה לא טניס זה כדורגל וכולם צריכים לחת אקסטרה."

על כך ששחקני נתניה מאיימים בשביתה אמר חיימוב: "יש הרבה זמן עד המשחק ויהיה בסדר. זה לגיטימי מאוד מה ששחקני נתניה עושים".

בתוך כך, הבעלים איזי שרצקי שלח אתמול מכתב התפטרות מהנהלת ההתאחדות לכדורגל בטענה כי ההבטחות של יו"ר ההתאחדות עופר עיני להעניק לו סמכויות בוועדה המקצועית הופרו, וכי כבר לפני כחודש הודיע לעיני שהוא מתפטר מהנהלת ההתאחדות אך לאחר שקיבל מסרים מאנשי כדורגל לפיהם בהתאחדות טענו שהוא עדיין חבר הנהלת התאחדות הוא החליט להגיש מכתב רשמי בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully