וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת קשה על טבק: "ההנהלה חוששת להמשיך איתו בעונה הבאה"

22.3.2016 / 7:42

מאמן מכבי תל אביב סופג אש אחרי ההפסד: "כולם מודעים לכך שלא רק השחקנים אשמים". בהנהלה מיואשים: "ניסינו הכל, אבל נראה ששום דבר כבר לא יילך העונה". הנדריקס: "אולי באתי בעיתוי לא טוב"

צילום מסך

אווירה מתוחה במכבי תל אביב אחרי ההפסד אמש (שני) 73:66 להפועל ירושלים בארנה. למרות האכזבה הרבה שניכרה על פניהם, קשה להגיד שמישהו מאנשי הצהובים הופתע מההפסד. "זה פשוט לא הולך העונה. ספגנו כל כך הרבה הפסדים, עוברת עלינו עונה כל כך גרועה. באמת שניסינו לשנות דברים. אבל נראה ששום דבר כבר לא יילך העונה", הודה בסיום גורם בקבוצה. "זה כבר הפסד שלישי להפועל ירושלים. וניצחון היה חשוב לנו בגלל המיקום בטבלה", הוסיף גורם נוסף.

זו תקופה ארוכה שקיימת ביקורת על תפקודו של המאמן ז'אן טבק במשחקים. כשבקבוצה מספרים כי "כל הפסד במשחק חשוב גורם לחשש בהנהלה להמשיך לתת לו לאמן גם בעונה הבאה. ההפסדים הם לא רק בגלל השחקנים וחלק מהנהלת הקבוצה מודעים לכך ופשוט חוששים", מסביר גורם. עם זאת, בקבוצה מציינים כי אין החלטה סופית על כך שלא ימשיך.

טבק עצמו חוזר ואומר בשיחות פנימיות עם הנהלה כי אין לו סגל מלא באימונים ובמשחקים וכי הפציעות פוגעות בקבוצה.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב עם בריאן רנדל. ברני ארדוב
מעמדו הולך ומתערער. טבק/ברני ארדוב

שחקני מכבי תל אביב, שנותרו ספונים בחדר ההלבשה במשך ארבעים דקות, יצאו במהירות לכיוון אוטובוס שחיכה בחניון. בריאן רנדל נפגש עם סוכנו האמריקאי, כשגם סוכנו האיטלקי של בנדר הגיע לביקור מהיר.

ריצ'רד הנדריקס, שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר וערך בכורה פושרת, אמר לוואלה! ספורט: "זה הפסד קשה. אין ספק. להגיע לקבוצה רגע לפני משחק עונה אולי זה לא העיתוי הכי טוב. אבל זה המצב ואני רוצה לתרום. עדיין, היו דברים טובים שעשינו במהלך המשחק. התאמצנו, אבל אנחנו חייבים להתגבש, להיות ביחד, ולתקן את הקצב, כדי להשיג דברים טובים ולהתחזק עד סוף העונה. יש פער בטבלה עכשיו, אבל ננסה לשלוט במה שאפשר, יש עוד שחקנים פצועים בקבוצה, גם אני לא לגמרי כשיר, כשנהיה בסגל מלא אז נוכל להיות טובים עוד יותר".

לשאלה האם הקבוצה נמצאת במצב גרוע יותר ממה שסבר לפני שהגיע, השיב הנדריקס: "אני מתרכז במצב העכשווי. יש לנו שחקנים לא כשירים לחלוטין ופצועים וזה משפיע. אני מאמין שאפשר לעשות יותר".

עוד באותו נושא

בפעם השלישית העונה: הפועל ירושלים גברה על מכבי תל אביב 66:73

לכתבה המלאה
ריצ'רד הנדריקס מכבי תל אביב מול טוני גפני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
טיימינג לא נכון? הנדריקס/ברני ארדוב

למשחק הגיע סקואטים ממספר קבוצות NBA, כולל ג'נרל מנג'ר הלייקרס מיטש קופצ'אק, שבא לצפות מקרוב בדראגן בנדר. למרות המצב רוח העגום בו נמצאו אנשי הקבוצה, השחקן התבקש לערוך ראיון עם עיתונאים מחו"ל.

על המשחק אמר בנדר: "כולם מאוכזבים. זה ברור. היו לנו דברים שלא הצלחנו לבצע במשחק, מדובר בהפסד מאוד לא נעים, אבל צריך להתאושש במהירות כדי לנצח את המשחק הבא שלנו , ושנוכל להדביק את הפער מול ירושלים כדי שנוכל לארח את הפיינל פור. יש פער בטבלה אבל אנחנו חייבים לנצח מעכשיו. האם זו הכרזה של ירושלים לגבי האליפות? אנחנו לא מסתכלים על ההתמודדות הזאת או על ההפסדים מולם העונה, אלא רוצים לשפר מה שאנחנו יכולים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully