וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "בתארים זוכים, לא מפסידים אותם". טבק: "לא נעשה טרגדיה"

21.3.2016 / 23:08

במכבי תל אביב התאכזבו מעוד הפסד להפועל ירושלים, אבל ניסו להביט קדימה. המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים ללמוד להתמודד במשחקים מכריעים. חסרים לנו שני שחקנים חשובים כרגע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב נחלה הערב (שני) את הפסדה השלישי העונה בקלאסיקו של הכדורסל הישראלי, כשנכנעה 73:66 בארנה להפועל ירושלים. החבורה של ז'אן טבק היתה בתמונה לאורך מרבית הדקות אך לא הצליחה לסגור את הפיגור אליו נקלעה ברבע השלישי, וכעת יהיה לה קשה מאוד לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, שטומן בחובו את אירוח הפיינל פור.

המאמן ז'אן טבק אמר בסיום: "זה לא מביך. שיחקנו טוב בחלק מהמשחק, הראנו שיפור. היו חסרים לנו שחקנים ואני אף פעם לא שמח להפסיד נגד יריבה גדולה, אבל זה לא מביך. כשאתה לא נלחם, זה משהו אחר. אבל המשחק הזה היה משהו אחר. המשחק היה חשוב להפועל ירושלים מאוד, אבל אני לא מאוכזב מהשחקנים שלי. הם עשו דברים שדיברנו עליהם באימונים".

עוד אמר הקרואטי: "אם אנחנו רוצים להיות אלופים, צריך לנצח משחקים גדולים, אבל קודם להגיע למשחק על האליפות והדרך לשם עוד ארוכה. לא נעשה טרגדיה מהמשחק של היום, אני לא מודאג לגבי האליפות. זה משחק אחד וכרגע חסרים לנו שני שחקנים חשובים. המשחק של היום לא משנה כלום. אנחנו צריכים ללמוד איך להתמודד במשחקים חשובים. היו משחקים מכריעים, גם באירופה, שלא עשינו בהם את מה שצריך".

גל מקל סיכם: "לא נעים. אני חושב שהיה משחק טוב. עשינו כמה טעויות ברבע השלישי שהכריעו את המשחק. יש לנו שני שחקנים שיחזרו ויעזרו לנו להגיע שוב לפה לגמר. סביר להניח שאיבדנו את הביתיות בפיינל פור. נעבוד לקראת הישורת האחרונה על התיאום. לא רצינו להפסיד, אבל זה עוד משחק. המילה חשש לא נמצאת אצלי, בתארים זוכים, לא מפסידים אותם. נבוא לזכות באליפות. זה לא שאנחנו אוטומטית בגמר, יהיה קשה, ננצל את הזמן עד סוף העונה להשתפר. תמיד מאמין בקבוצה שלי".

חגיגה אדומה, שוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully