וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הסתיימה השעייתו של מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי

21.3.2016 / 17:23

הבעלים יואב כץ החזיר את גבאי לתפקידו, לראשונה מאז הריב המתוקשר בינו לבין טל בנין. עוד לפני כן הוא נפגש עם השחקנים ואמר להם: "אני אופטימי". נמשך הלחץ לתת צ'אנס לשחקני בית

one

רגע לפני שהוא ממריא חזרה לוושינגטון, יואב כץ ערך היום (שני) פגישה עם המנכ"ל המושעה אפרים גבאי ואחרי שיחה ארוכה הוחלט שגבאי ישוב לתפקידו, לראשונה לאחר הריב המתוקשר בינו לבין המאמן דאז טל בנין בסיום הדרבי בסיבוב הראשון. אתמול ערך כץ לשחקני הפועל חיפה אסיפה בה ניסה לעודד את רוחם. "בשנה שעברה היינו במצב הרבה יותר קשה", אמר הבעלים לשחקנים. "יצאנו מזה ונשארנו בליגה, אז אני אופטימי וכך גם אתם צריכים להיות". גם המאמן אלי כהן שוחח עם השחקנים וביקש מהם להישאר מלוכדים ולא לצאת בטענות אחד נגד השני או נגד המועדון. "אני רואה קבוצות אחרות שלא מקבלות כסף או ששחקנים שלהם מקבלים אדומים ומאבדים את העשתונות", אמר המאמן. "כאן זה לא קורה. נצליח רק אם נישאר מלוכדים ומגובשים. ראיתי אתכם מלוכדים בשני ימי הגיבוש שעשינו, ככה אני רוצה לראות אתכם תמיד".

היום ערכה הקבוצה אימון קל באולם ספורט בקריות, במהלכו שיחקו כדורסל. מחר יקבלו השחקנים יום חופש ולאחר מכן יחזרו כדי להתחיל בהכנות למשחק המכריע מול הפועל כפר סבא. חנן ממן, שיחזור מהשעייה, ישוב לסגל במשחק מול כפר סבא כשיוסי דורה ייעדר בשל כרטיסים צהובים. במועדון ישנם לא מעט אנשים שחושבים ששחקני הבית צריכים לקבל קרדיט במשחקים שנותרו ולתת דקות לשחקנים צעירים דוגמת אלי אלבז ואופק פישלר.

אפרים גבאי מנכ"ל הפועל חיפה. שלומי גבאי
חוזר לעבוד. גבאי/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully