וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "קשה לי להאמין שערן זהבי ניסה להתחמק מהנסיעה"

21.3.2016 / 11:30

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל התכונן למשחק הידידות מול קרואטיה ברביעי: "אשתדל שלא להפריע יותר מדי. זהבי? הלוואי שלכולם תהיה את התשוקה שלו. אין לי בעיה עם זה שהשם שלי לא הגיע לוועדת האיתור". ביטון: "אין דבר כזה משחק בלי מטרה"

צילום מסך

נבחרת ישראל תערוך ניסוי כלים ראשון לקראת מוקדמות המונדיאל ביום רביעי הקרוב, כשתפגוש למשחק ידידות את נבחרת קרואטיה. המאמן הזמני של הכחולים לבנים, אלון חזן, מדבר בשעה זו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, מתייחס לסגל שזימן ומדבר גם על המשך דרכו. מנהל הנבחרת, ישראל שושינסקי, לא ייצא לקרואטיה.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יפתיע בקרואטיה? חזן/קובי אליהו

"אני מעדיף להישאר זמני, טוב שכך", אמר אלון חזן. "אין לי בעיה עם זה שהשם שלי לא הגיע לוועדת האיתור. בכל מקרה, מחכה לנו משחק קשה מול נבחרת טובה. יש סגל טוב, למרות שכמה שחקנים ייעדרו. ככדורגלן רציתי לשחק מול השחקנים הכי טובים שיש, ואני בטוח שכך גם השחקנים שלנו מרגישים, בטח שהם מייצגים את מדינת ישראל".

חזן התייחס למכת הפציעות: "ידענו שיש בעיה עם ליאור רפאלוב במהלך השבוע האחרון. הבנתי שהכשירו אותו לגמר הגביע אך לאחר מכן המצב שלו החמיר. ערן זהבי? לא יצא לי לאמן אותו, אבל מההיכרות הקטנה שיש לי איתו אני יכול להגיד שהלוואי ולכל השחקנים היה את התשוקה והרעב שיש לו. כך המצב שלנו היה טוב יותר. קשה לי להאמין שהוא מנסה להתחמק מהנסיעה. רופא הנבחרת שוחח עם הרופא של מכבי תל אביב והוא המליץ שערן לא ייצא. כמובן שהסכמתי איתו".

המאמן התייחס לזימון של יוסי בניון: "גם אם לא הייתי מזמן את יוסי היו מעבירים ביקורת. אני נוהג לדרך בדרך של אמת ובדרך מקצועית. בניון נמצא בסגל בזכות היכולת שהוא מציג. הגיל שלו לא משנה. צפיתי במשחק העונה, וגל אלברמן, שמתקרב לגיל 33, היה מספר אחת על כר הדשא. אם הוא לא היה פורש מהנבחרת יכול מאוד להיות שהוא היה מוצא את עצמו גם כן בסגל. לא התבקשתי להצעיר את הנבחרת, ובחרתי את השחקנים הכי טובים לרגע הנתון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, לפני שחקני הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו. קובי אליהו
"הלוואי שלכולם תהיה את התשוקה שלו". זהבי/קובי אליהו

על שרן ייני: "הוא שחקן ותיק בנבחרת. הייתה סיטואציה ששני שחקנים צעירים, אלי דסה ובן ביטון, יכלו לקבל הזדמנות במשחק ידידות וזו הייתה ההחלטה".

על טל בן חיים הבלם ואיתי שכטר: "בן חיים הוא אחד משחקני הנבחרת היותר טובים של השנים האחרונות. אם הוא היה משחק במכבי תל אביב הוא היה בסגל. שכטר נמצא בתקופה טובה, אבל יכולתי להרשות לעצמי שלושה חלוצים. תומר חמד, מונס דאבור ואליניב ברדה בכושר מצוין, ולכן זו הייתה הבחירה".

חזן דיבר על המצב של נבחרת ישראל ועל ההתרגשות לקראת המשחק: "לא יודע אם הלכנו אחורה. אני מקווה שנוכל לשחק בצורה חיובית מול קרואטיה. אם לא אצליח להשפיע, אשתדל גם לא להפריע".

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
בכושר נהדר. חמד/ברני ארדוב

"אין דבר כזה משחק בלי מטרה", אמר ניר ביטון. "אנחנו מייצגים מדינה, ומתכוננים למוקדמות המונדיאל. כל מי שנמצא בסגל ראוי להיות פה. יש לנו הזדמנות לצבור עוד ניסיון אירופי מול שחקנים מצוינים. כיף שמצפים ממני להוביל. אני חושב שהשנתיים בסלטיק ביגרו אותי מאוד, והפכו אותי למשהו שלא הייתי לפני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully