וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל על הנדריקס: "הוא שחקן מדהים". אליהו: "הולמן יותר חזק ומסיבי"

21.3.2016 / 8:27

במכבי תל אביב מתרשמים לטובה מהסנטר, שיערוך בכורה מחודשת מול הפועל ירושלים (21:05, ערוץ 1). פורוורד האלופה על הרכש החדש: "תוספת כוח משמעותית, הוא נראה טוב באימונים"

צילום מסך

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למפגש המסקרן עם הפועל ירושלים (21:05, שידור ישיר בערוץ 1, שופטים: ספי שמש, גילי כהן וכפיר מועלם).

הצהובים יגיעו בסגל חסר. דווין סמית' וטרבור אמבקווה, המתאוששים מניתוח, לא יעמדו לרשותו של המאמן ז'אן טבק. בריאן רנדל ערך אימונים חלקיים ולא כשיר לחלוטין. ריצ'רד הנדריקס יערוך הופעת בכורה מחודשת במדים הצהובים.

גל מקל אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לסיים את הליגה במקום ראשון, כך שהמשחק חשוב מבחינתו. נתמודד מול קבוצה איכותית ונעשה לעשות את המקסימום. היה לנו שבוע אימונים טוב מאז המשחק האחרון. אנחנו לא בריאים במאה אחוז, אך עם זה יוצאים למלחמה. יש גאווה במשחק כזה כי זה משחק גדול, זו תהיה טעות לחשוב על שני המשחקים האחרונים ועל כך שהפסדנו, אנחנו קבוצה שונה ומתקדמים לקראת הישורת האחרונה של העונה".

לשאלה על כך שמכבי לא הופיעה כנדרש ללא מעט משחקים חשובים העונה, השיב מקל: "אני לא מרגיש את זה. בדרבי לא שיחקנו טוב, אבל בגביע באנו אגרסיביים. לכל משחק יש את האופי שלו, מדובר במשחק גדול ואנחנו רוצים ליהנות מהמעמד. גם עם החיסורים שיש לנו בסגל אנחנו קבוצה טובה. ראינו וידאו של המשחק הקודם בינינו ולקחנו משם כמה נקודות. ירושלים קבוצה איכותית ונצטרך לשים דגש על המפתחות שלנו. גם לנו כקבוצה יש מה להציע. הנדריקס צריך עוד זמן אך הוא שחקן מדהים, יודע לזוז למקומות הנכונים על המגרש ושיחק ברמות הגבוהות לא מעט שנים. ההתאקלמות שלו יותר מהירה מזרים אחרים כי הוא מכיר את המועדון, אנחנו מקווים שיתרום לנו כבר מחר".

גל מקל מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרוצה מהרכש. מקל/קובי אליהו

מנגד, הפועל ירושלים רוצה לרשום ניצחון שלישי על הצהובים העונה, אחרי ה-82:89 ביד אליהו וה-85:94 בסיבוב השני בעיר הבירה.

"כן, ישנה תחושה טובה לקראת המשחק", אמר ליאור אליהו. "כיף לשחק מול הקהל שלנו במשחקים גדולים כאלו. זה לא המשחק הכי חשוב העונה, אך אם ננצח נפתח פער מסוים מהמקום השני. העונה, חשוב לסיים במקום הראשון בגלל הפיינל פור, ונקווה שנעשה זאת".

הפורוורד הוסיף: "אנחנו לא פייבוריטים. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת. איליי הולמן נראה טוב באימונים, מדובר בתוספת כוח משמעותית. לריצ'רד הנדריקס ממכבי תל אביב יש את האיכויות שלו. הולמן יותר חזק ומסיבי אך לא מדובר בתחרות". אליהו נשאל על הגעתו של אורי אלון למשחקים האחרונים של הקבוצה: "אני בטוח שיש לכך משמעות שהבוס מגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully