וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: "כבר שלחו אותנו לים. סילבס עשה בית ספר לרוני לוי"

21.3.2016 / 6:39

במועדון התלהבו מההופעה נגד מכבי חיפה, והחמיאו בעיקר למאמן על תוכנית המשחק שעבדה. רעננה תעשה מאמץ להשאיר את קאנגווה בעונה הבאה. נמני: "אנחנו קבוצה בלי יותר מדי כוכבים. רוצים להשיג את המקום באירופה"

one

הפועל רעננה השיגה אתמול (ראשון) ניצחון מרשים מאוד 0:3 על מכבי חיפה, אך מה שבעיקר בלטה מבחינת הקבוצה של חיים סילבס שהעפילה למקום הרביעי הייתה ההופעה המצוינת של השחקנים שידעו שהם היו יכולים לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר. תוכנית המשחק של המאמן עבדה מהרגע הראשון, כאשר סילבס החליט להציב שלושה בלמים, כשלצידם של בן והבה ועידו לוי הוצב גם עדי נמני. רעננה שלטה במרכז המגרש, שיתקה את ההגנה של חיפה פעם אחר פעם, ובעיקר איימה על השער של ולדימיר סטויקוביץ' ללא הרף.

"התכוננו כמו שצריך לחיפה, והיינו הרבה יותר נלהבים מהם", אמר אחד השחקנים. "כולם ראו שרצינו הרבה יותר מהם. יש לנו מאמן ענק שהכין אותנו לכל מצב על המגרש. הוא עשה בית ספר לרוני לוי. אחרי המשחק הזה כולם הבינו בדיוק לאן אנחנו מכוונים. לא נעשה הנחות לאף קבוצה. כבר שלחו אותנו לים, אבל הראינו שאנחנו רעבים להשיג ניצחונות בפלייאוף. זו ללא ספק הייתה ההופעה הטובה ביותר שלנו השנה".

לא מעט שאלות יעלו ממש בקרוב לקראת הישורת האחרונה של העונה. מה שבטוח הוא שחיים סילבס, שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות, צפוי להמשיך במועדון, וגם הקהל השמיע את דעתו כשצעק למאמן "תישאר, תישאר" עם ירידתו של סילבס לחדר ההלבשה. בקבוצה ינסו להשאיר את מרבית השחקנים, ובראשם את אוואנס קאנגווה הזמבי שהיה אחראי לבישול השער השני. הקבוצה מימשה את האופציה על החלוץ, ולאחרונה הוא זכה להתעניינות מצד מספר קבוצות, אבל ברעננה לא פוסלים את האפשרות שהוא ימשיך במועדון גם בעונה הבאה ולא יימכר. בנוסף, ברעננה יעקבו אחרי מצבו של יובל שבתאי, שהבוררות שלו החלה. בקבוצה רוצים מאוד לראות את הקשר ממשיך וימתינו בעניין להחלטת הבורר.

עדי נמני אמר בסיום המשחק: "אין ספק שהיה משחק מצוין, כל החבר'ה עבדו ביחד. רצינו מאוד לנצח אחרי שני הפסדים להם בליגה. ידענו שיש סוג של משחק עונה כי הם מתחרים איתנו על המקום הרביעי. הרגשתי מעולה בעמדת הבלם. עצם זה שאני על המגרש, אני שמח, העיקר לרוץ. בפלייאוף המשחקים שונים והקצב אחר. הפנים קדימה ובכל משחק אנחנו לא נהיה בשר תותחים. אנחנו עובדים כולם ביחד, אין לנו יותר מדי כוכבים. המאמן מכין אותנו בצורה פנטסטית לכל הפרטים ואנחנו באים לנצח. אין ספק שאין לחץ של ירידה, אבל אנחנו כל הזמן שואפים למטרות הבאות שלנו. אנחנו רוצים להגיע לאירופה".

שחקני הפועל רעננה חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully