וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי ביטל לשחקני מכבי חיפה את החופש: "יש דברים שאני מעדיף לא להגיד"

המאמן נקט בפעולה אחרי התבוסה לרעננה והחליט לזמן את השחקנים לאימונים בזמן פגרת הנבחרות. בניון: "היינו חלשים". חיים סילבס: "זה היה משחק העונה בשבילנו. מקום רביעי? כמו דאבל"

one

הפועל רעננה עלתה הערב (ראשון) למקום הרביעי שיכול להוביל בסיום העונה לאירופה, אחרי שהביסה בקלות 0:3 את מכבי חיפה החלשה. הירוקים כלל לא בעטו למסגרת, נראו חסרי חשק והוסיפו עוד אדום לאוסף, הפעם של המחליף אופיר קריאף (הרחקה שנייה העונה). רנה מיחליץ', יובל שבתאי וברק בדש כבשו למארחת המאושרת, שניצחה לראשונה בפלייאוף העליון.

בעקבות התבוסה והאכזבה העצומה מהיכולת, החליט רוני לוי לבטל לשחקניו את החופש שתוכנן לסוף השבוע הקרוב, בו הליגה נמצאת בפגרת נבחרות. במקום חופש, השחקנים יגיעו לאימונים בכפר גלים.

שחקני הפועל רעננה חוגגים/מגד גוזני

"שיחקנו נהדר מול קבוצה טובה", אמר חיים סילבס. "כל השבוע דיברו על משחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, אבל זה היה משחק העונה בשבילנו. אנחנו מנסים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לסיים במקום הגבוה ביותר. כמו שבהפסדים אנחנו לא מאבדים את הראש, כך גם בניצחונות לא נצא מגדרינו. יובל שבתאי? לא היו לי חששות. הוא היה נהדר, בכלל, כל הקבוצה שיחקה מצוין. ברור שאני אוהב את מכבי חיפה, אבל אני עובד בהפועל רעננה, זה הבית שלנו. אם נסיים במקום הרביעי - זה יהיה כמו דאבל בשבילנו".

"במובן מסוים אני מתבייש", ציין רוני לוי, מאמן מכבי חיפה. "שיחקנו רע מאוד. ראיתי חוסר מוטיבציה וחוסר תשוקה. זה מאכזב ומתסכל. יש עוד הרבה דברים, אבל אני מעדיף שלא להגיד אותם למצלמה. אמרתי לשחקנים שאם אין רצון ותשוקה, בכל שבוע אחליף שלושה או ארבעה שחקנים. אני רוצה להגיד לאוהדים שאנחנו מצטערים על ההופעה המביכה שלנו. אנחנו עושים שני משחקים טובים, שניים פחות טובים, אחד רע וזה חוזר חלילה. מכבי חיפה זה מועדון גדול, אבל הקבוצה היא בינונית. הגענו בקושי לפלייאוף העליון, זה לא שדרסנו את הליגה".

המאמן הוסיף: "כישרון ויכולת רואים על המגרש. השחקנים צריכים להראות מה שהם יכולים על כר הדשא, שם הם נשפטים. יש שחקנים טובים, כן, אבל כקבוצה זה לא מספיק. אמרתי לשחקנים שאני מאוד דואג. יכול להיות שלחלק מהשחקנים ההגעה לפלייאוף העליון הספיקה, אבל הבהרתי להם שאנחנו צריכים להילחם על המקום הרביעי. אין הוקוס פוקוס בכדורגל, אם אנחנו לא טובים בליגה, לא נהיה טובים גם בגביע".

"יש לי הסבר פשוט למה שקרה - היינו חלשים מאוד", אמר יוסי בניון. "התוצאה לא משקרת. הרגשתי שאנחנו לא במשחק מהרגע הראשון. הפועל רעננה רצתה יותר, וקיבלנו את מה שמגיע לנו. אנחנו צריכים להתעורר מהר מאוד כדי שלא נתרסק בפלייאוף. אני מסכים עם רוני לוי, אנחנו קבוצה מאוד בינונית. התעלינו מדי פעם במשחקים מסוימים, אבל ברוב שלבי העונה אנחנו בינוניים. חבל שכך זה נראה. כשלא הולך מבחינת הכדורגל, צריך להילחם על כל כדור, וגם זה לא היה".

הקפטן המשיך: "היה לי שבוע כמעט מושלם. אני שמח מאוד להיות בנבחרת ישראל. עבורי הנבחרת היא מעל הכול. אני מביע את תנחומיי למשפחת דמרי, שנפגעה בפיגוע בטורקיה. הבן שלהם חבר ילדות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully