וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: פרייליך גבר על הרפה, וישתתף בטורניר ההזדמנות האחרונה

20.3.2016 / 18:49

פרייליך ניצח את יריבו בתחרות הפנים ישראלית והיה זקוק ליתרון של שני שלבים בבודפשט על יריבו. אחרי שפרייליך הודח, הרפה היה קרוב לעשות את זה, אבל נכנע ליריב הולנדי. לפרייליך תהיה הזדמנות להשיג כרטיס לריו

יובל פרייליך. ההתאחדות הישראלית בסיוף,
יש עוד סיכוי. יובל פרייליך/ההתאחדות הישראלית בסיוף

יובל פרייליך יהיה סייף הדקר הישראלי שיתחרה בתחרות האירופית שהינה ההזדמנות האחרונה להשגת כרטיס אולימפי לריו, כך הוכרע בתום דרמה ענקית הערב (ראשון) בגרנד פרי בודפשט. עידו הרפה, חברו של פרייליך מהפועל כפר סבא, היה צריך לעבור שני סיבובים יותר מאשר פרייליך כדי לעקוף אותו בדירוג האולימפי הפנים-ישראלי. שניהם, חניכיו של אוהד בלוה, מאמן המועדון ונבחרת ישראל, עלו בסוף השבוע אל שלב 64 הראשונים בהונגריה.

פרייליך, אלוף אירופה לנוער בשנתיים האחרונות, הפסיד בקרב העלייה ל-32 הראשונים 15:13 מול יריב מקומי בעוד שהרפה התקדם עם ניצחון 10:15 על פאבל פיטרה הצ'כי, מרחק ניצחון אחד ממהפך בטבלה הישראלית. בקרב העלייה לטופ 16 מול פרווילן באס ההולנדי, הוביל הרפה 7:10. ההולנדי חזר ל-11:11 וניצח 11:12 בהארכה ובכך סיים את חלומו האולימפי של הרפה לקדנציה הזו.

בדקר נשים הבטיחה אתמול פולינה מלנטייב ממכבי מעלות את מקומה בתחרות האירופית של ההזדמנות האחרונה, שתתקיים בחודש הבא בפראג, לאחר שאביטל מריניוק מהפועל אשקלון לא עקפה אותה בבודפשט בשני סיבובים. מאור חטואל עשה זאת בשבוע שעבר ברומח, ואחותו, דלילה חטואל, תנסה לעשות זאת בנשים. קונסטנטין וורונוב, סגן אלוף אירופה לנוער, ייצג את ישראל בפראג בדגם החרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully