וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות איומי הטרור: נדחה הדרבי בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה

אבי אשכנזי, שליחנו לאיסטנבול

20.3.2016 / 18:18

הפיגוע באיסטנבול ואיומי הטרור הרבים הובילו את ראשי ההתאחדות הטורקית להחלטה הדרמטית, זאת לאחר שקודם לכן הוחלט לקיים את המשחק ללא קהל. על פי דיווחים שונים, בהתאחדות המקומית חששו מפיגוע נוסף באצטדיון שאמור היה לארח את המשחק

אוהדי גלאטסראיי. AP
ייאלצו לחכות. אוהדי גלאטסראיי/AP

פיגוע הטרור שהרעיד אתמול (שבת) את איסטנבול וגבה את חייהם של ארבעה אזרחים, ביניהם שלושה ישראלים, ממשיך לתת את אותותיו. הערב (ראשון) ב-20:00 אמור היה להיערך המשחק הגדול ביותר שיכולה טורקיה להציע - הדרבי של איסטנבול בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה - אלא שבעקבות הפיגוע ובשל איומים רבים, החליטו ראשי ההתאחדות המקומית לדחות את המשחק למועד לא ידוע.

מוקדם יותר החליטו ראשי ההתאחדות הטורקית לקיים את המשחק בטורק טלקום ארנה ללא קהל, אך כמה שעות מאוחר יותר התקבלה ההחלטה לדחותו לגמרי, כשעל פי דיווחים שונים, במדינה חששו מפיגוע נוסף באצטדיון המפואר.

"ראש העיר איסטנבול לקח את ההחלטה שלא לקיים את המשחק הערב", מסרה ההתאחדות הטורקית. "ישנו חשש מפיגוע נוסף, ובעירייה לא מוכנים לקחת שום סיכון. המשחק לא בוטל, הוא ייערך במועד אחר".

עוד לפני שהתקבלה ההחלטה, בכניסה לרחוב איסטיקלל המפורסם התרחשה מהומה גדולה שבה היו מעורבים אוהדי הקבוצות שהתכוננו למשחק הגדול. ליד בית מספר 133, הבית שלידו התפוצץ המחבל המתאבד, התקבצו תיירים ואוהדי כדורגל, שנראו מחויכים ואף לקחו תמונות למזכרת.

טורק טלקום ארנה. רויטרס
הערב, הוא יישאר ריק. טורק טלקום ארנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully