וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "הקנס לשחקנים? כולם היו צריכים להבין את המסר"

20.3.2016 / 10:02

יו"ר מכבי תל אביב מתכונן למשחק נגד האלופה. סמית' ואמבקווה ייעדרו, רנדל בספק. מזרחי: "ימים יגידו אם הקנס הועיל או לא. אם כולם יעשו את כל מה שאפשר, ניתן לנצח בירושלים"

one

מכבי תל אביב מתמקדת באימוניה האחרונים בהכנות לקראת המשחק היוקרתי מול הפועל ירושלים שייערך מחר בבירה (שני, 21:05, ערוץ 1). בריאן רנדל לא כשיר לחלוטין ולא ערך אימונים מלאים בימים האחרונים.

בשיחה עם וואלה! ספורט אמר היו"ר שמעון מזרחי: "זה משחק בין שתי הקבוצות שממקומות בשני המקומות הראשונים בליגה בתחילת הסיבוב השלישי. הפועל ירושלים התחזקה משמעותית עם שחקן ציר כמו הולמן. אצלנו ריצ'רד הנדריקס הצטרף, אבל אנחנו חסרים את דווין סמית' וטרבור אמבקווה, כמו כן לא ברור אם בריאן רנדל ישחק. אבל אם הסגל שלנו יעשה את כל שרק ניתן לעשות, נוכל לנצח גם בירושלים מול הקהל הביתי שלה".

על התאקלמותו של ריצ'רד הנדריקס אמר היו"ר: "הוא מכיר את המועדון, אבל עדיין מתאקלם כי הוא פחות מכיר את רוב השחקנים והמאמן. באימונים בהם הייתי נראה שהוא השתלב".

מזרחי התייחס לנושא הקנס והתביעה של ארגון השחקנים אותה החליט הארגון לבטל: "כולם היו צריכים להבין מסר. גם השחקנים, גם ציבור האוהדים היו צריכים להבין שאנחנו לא עוברים בשתיקה לגבי התנהגות של שחקנים שאנו חושבים שהיא לא נאותה ומתאימה לדרישות המועדון . ימים יגידו אם זה הועיל או לא".

- יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
המסר עבר. מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully