וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: יציאת נבחרת ישראל לטורקיה מוטלת בספק

20.3.2016 / 9:23

בעקבות הפיגוע בטורקיה ואזהרת המסע שיצאה, ראשי איגוד הכדוריד שוקלים להציע לטורקים להתארח בארץ כחלק מההכנה למוקדמות אליפות אירופה. בין ההרוגים בפיגוע: יוני שור, שהוא ומשפחתו דמויות מוכרות בענף

ראשי איגוד הכדוריד יתייעצו היום (ראשון) עם ראשי מינהל הספורט והאחראים בשירותי הביטחון בנוגע לנסיעתה המתוכננת של נבחרת ישראל בסוף החודש לצמד משחקי הכנה בטורקיה מול הנבחרת המקומית, כל זאת בעקבות אזהרת המסע וההחלטה להחמיר אותה אמש בעקבות הפיגוע הקשה באיסטנבול.

בין ההרוגים בפיגוע היה יונתן (יוני) שור, ששיחק בעברו כדוריד במחלקת הנוער של הפועל רחובות. יונתן ז"ל הוא אחיהם של שחקני הכדוריד אמיר, אייל וערן ששיחקו בנבחרות ישראל.

יונתן שור, הרוג בפיגוע באיסטנבול, טורקיה.. פייסבוק, צילום מסך
אחיהם של שחקני הכדוריד אמיר, אייל וערן ששיחקו בנבחרות ישראל. יונתן שור ז"ל/צילום מסך, פייסבוק

אחת האפשרויות שנשקלו אמש היא להציע לטורקים להתארח בארץ ולקיים כאן את המשחקים שמשמשים כהכנה האחרונה של הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול רומניה בשלב פלייאוף העלייה למוקדמות שלב 2 לאליפות אירופה 2018. יושב ראש איגוד הכדוריד, יוסי גבע, אמר: "זה בוקר קשה עבור כולנו, ובשם משפחת הכדוריד אני מביע את צערנו ותנחומינו הכנים ומשתתף באבלה של משפחת שור היקרה והאהובה, ומשפחתה של שמחה דמרי, שנרצחו בפיגוע הנורא. אנחנו שולחים איחולי החלמה מהירה לפצועים. איגוד הכדוריד יפעל להביא להכנה מלאה וראויה לנבחרת הבוגרת, תוך אחריות מלאה לענייני הביטחון והכל ייעשה בשיתוף פעולה ותיאום עם הגורמים המוסמכים לכך. אנחנו ממתינים להבהרות ונפעל בהתאם. אנחנו נציע לטורקים להתארח בארץ, ובמקביל נבדוק גם תוכנית חלופית אחרת".

בין האופציות שהועלו היא לקיים בשבוע הבא משחקי אימון מול שחקני ליגה מובילים, כולל זרים, מהקבוצות שיודחו במהלך השבוע הקרוב מהפליאוף, בזמן שנבחרת ישראל תתכנס למחנה אימונים בוינגייט.

פליאיוף ליגת העל: מחר בני הרצליה תארח (20:00) את מכבי תל אביב, שעלתה ביום שישי ליתרון 0:1 ותוכל להכריע את הסדרה. בבית התחתון, הפועל רמת גן תארח את מ.כ חולון (21:00). ביום שלישי, ברבע הגמר: הפועל ראשון לציון האלופה תנסה לגרור את הסדרה מול רמת השרון למשחק שלישי (19:40 אשלים), אס"א תל אביב תארח את מכבי ראשון לציון (19:15, אוניברסיטת תל אביב) שמובילה 0:1, ונס ציונה שניצחה באשדוד במשחק הראשון תארח את האדומים (20:00, צימרמן). בבית התחתון, הפועל פתח תקוה תפגוש את קרית מוצקין (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully