וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מיואשת: "נותרו שישה משחקים ואנחנו עדיין בשלב הניסויים"

20.3.2016 / 8:28

חשש גדול בקרב אנשי הפועל חיפה ממצבה של הקבוצה ומהגישה של השחקנים: "אולי הגיע הזמן לסמוך על שחקני הבית". רק יואב כץ אופטימי: "בשנה שעברה היינו במצב יותר גרוע. נישאר בליגה"

one

חשש גדול בהפועל חיפה אחרי ההפסד 2:1 אמש (שבת) למכבי פתח תקוה, שהותיר את האדומים מתחת לקו האדום, מרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים. במועדון העבירו ביקורת חריפה על השחקנים וטענו כי חסרה להם מוטיבציה. "לא יכול להיות שבכל משחק ההגנה תעשה טעויות כל כך קריטיות", אמר גורם במועדון. "כל משחק אנחנו מתעוררים מאוחר מדי. נכון שגם בעונות האחרונות היינו במצבים קשים, אולי קשים יותר ממה שיש עכשיו אבל, הפעם יש תחושה שהשחקנים לא מרימים את עצמם ולא נותר עוד זמן רב כדי לעשות את זה".

גם בקרב השחקנים הועלו טענות אחד כלפי השני, אך גם הושמעה ביקורת על כך שעד כה אין שיטה קבועה לקבוצה ואין הרכב קבוע. "נותרו שישה משחקים לסיום העונה ואנחנו עדיין בשלב הניסויים", אמר שחקן בקבוצה. "זה לא קורה באף מועדון אחר. איך אפשר להצליח אם לאורך כמעט עונה שלמה אין הרכב שרץ יותר מכמה משחקים?".

דור מלול שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
השחקנים מיואשים. מלול/ניב אהרונסון

גם אלי כהן ספג ביקורת על כך שפתח בהרכב הגנתי מדי, אך עם זאת במועדון ציינו שהמאמן העביר רק ארבעה משחקים והבעיה עמוקה יותר. "יש פה שחקנים שמקבלים סכומים שמקבלים רק בקבוצות גדולות ועדיין עושים פרצופים או מתנהלים באפטיות. אולי עכשיו הגיע הזמן שיסמכו על שחקני בית שייתנו את הדם כדי שהקבוצה תצליח", אמר מקורב למועדון. "אולי עדיף לתת בשלב זה לשחקנים כמו אלי אלבז או אופק פישלר לשחק מאשר לזרים או לשחקנים שבאו מבחוץ. אם הפועל חיפה תרד, הם פשוט ימשיכו לשלב הבא בקריירה".

הבעלים יואב כץ ניסה דווקא להרגיע והודיע שיעשה עוד פעולות גיבוש כדי שהקבוצה תתלכד לקראת הישורת האחרונה של העונה. גם למאמן אלי כהן וגם לשחקנים הבהיר הבעלים שהוא משוכנע שהקבוצה תישאר בליגת העל. "זה לא מה שרצינו לראות, אבל יש עוד שישה משחקים והכל יהיה בסדר", אמר כץ שהתייחס גם לכהן. "אני בטח לא חושב בכיוון של שינוי. אני דווקא חושב שהשחקנים יותר נחושים ויותר מגובשים. היו הפעם שתי טעויות שבדרך כלל לא קורות וזה לא יקרה במשחק הבא. שנה שעברה היינו במצב יותר גרוע והפועל חיפה בטוח תישאר בליגה. אני לא מסתכל על קבוצות אחרות, אבל מהמשחק הבא נצליח להיכנס לרצף של ניצחונות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully