וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "אם לא ננצח את מכבי נתניה זה יהיה אסון"

20.3.2016 / 8:30

ייאוש בקבוצה אחרי עוד הפסד, ירידה למקום ה-12 ומשחק שישי ברציפות ללא שער. בעוד שבועיים מכבי נתניה מגיעה לצפון: "אם לא נשיג שם שלוש נקודות, זה יכול לרסק אותנו לחלוטין"

one

בעירוני קרית שמונה נרשמה אתמול (שבת) תחושת ייאוש קשה נרשמה אחרי ההפסד 1:0 לבני יהודה, והירידה למקום ה-12 בטבלה. בסיום המשחק נכנס הבעלים איזי שרצקי והעיר לשחקנים על השמירה שלהם במהלך שהוביל לשער של פדרו גלבאן. "למה אף אחד לא יוצא לשחקן כשיש קרן קצרה?" תהה שרצקי, שנראה מודאג מאוד ממצבה של הקבוצה. המאמן שלומי דורה ומאמן הכושר ערן שדו ביקשו מהשחקנים להישאר מלוכדים: "כולם צריכים להיות ביחד, במיוחד בתקופה הזו".

בקרב השחקנים נשמעה ביקורת על כך שהקבוצה עלתה עם הרכב שכלל ארבעה קשרים אחוריים ורק שני שחקני התקפה טבעיים. יחד עם זאת, הביקורת היותר משמעותית הייתה על היכולת שמציגים השחקנים ועל כך שהקבוצה שוב לא הצליחה לקחת נקודות ולכבוש (תיקו וחמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, שישה משחקים רצופים ללא שער). "שום דבר שאנחנו מנסים לא הולך", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "משהו חייב להשתנות ומהר. אם מישהו לא הפנים עד עכשיו, עכשיו לכולם ברור שאנחנו חזק מאוד בתמונת הירידה. אם לא נתעורר מהר, נרד לליגה הלאומית".

היום יערכו השחקנים אימון ובהמשך השבוע הם יקבלו חופש בשל הפגרה בסוף השבוע. בקרית שמונה מודעים לכך שהמשחק מול מכבי נתניה בעוד כשבועיים הופך להיות משחק מפתח כשכל תוצאה מלבד נצחון תעמיד את הקבוצה בעמדה מסוכנת מאוד לגבי ההמשך. "אנחנו לא מזלזלים באף משחק, אבל אם לא ננצח את מכבי נתניה זה כבר יהיה בגדר אסון", אמר אותו שחקן, "זה משחק שיכול לתת לנו בטחון מצד אחד אם ננצח, ומצד שני יכול לרסק אותנו לחלוטין אם לא נשיג שלוש נקודות".

שחקן קרית שמונה רוקאס סטנולביצ'יוס מול שחקני בני יהודה פדרו גלבאן ואנטוניו מרשיץ'. דרור עינב
שרצקי כעס על השמירה הלקויה על גלבאן/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully