וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן: "פעם אחת השופט הלך איתנו", אזולאי יקבל הצעה לחוזה חדש?

20.3.2016 / 7:56

בבני סכנין כבר מדברים על עונה היסטורית, ומסרבים להתרגש מהטענות של בית"ר: "למשחקים מולם יש חוקים משלהם". החלוץ צפוי לקבל הצעה בקרוב, האופציות על וונדרסון וז'אורז'יניו ימומשו

one

אחרי הניצחון 0:2 אמש (שבת) על בית"ר ירושלים, בבני סכנין כבר מדברים על עונה היסטורית. "אם שיחקנו מול שלוש הגדולות והוכחנו שאנחנו מסוגלים לעמוד מול כל אחת מהן, אז אנחנו בהחלט יכולים לסיים במקום הרביעי ואולי להדהים בגביע", אמר גורם בהנהלת המועדון. "כל הזמן יש פחד שהשחקנים ייכנסו לאופוריה וכל הזמן הם והצוות המקצועי מוכיחים שהם יודעים להישאר על הקרקע ולהפתיע כל פעם מחדש".

בקבוצה היו מלאים במחמאות לשחקנים. אלדר חסנוביץ', מחמוד קנדיל חאלד חלאיילה ועלי עוסמאן זכו לשבחים, אך את מירב המחמאות קצר שלומי אזולאי. בסכנין רוצים לראות את החלוץ ממשיך עונה נוספת וכבר עם סיום הפגרה צפויים להציע לו ולשחקנים נוספים חוזה לעונה נוספת כשגם ז'אורז'יניו ו-וונדרסון יקבלו הודעה שבקבוצה מממשים את האופציה עליהם ומאריכים להם את החוזה גם לעונה הבאה.

בסכנין צפויים לעמוד לדין על התפרעות אוהדים ועל כך שאוהדי הקבוצה זרקו מצתים, אבנים ונעל לכיוון שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן. עוד הוסיף השופט מקרים בהם סונוורו השחקנים עם לייזר מכיוון היציע כשההערכה אצל גורמים בהתאחדות שסכנין תיענש ברדיוס מחוץ לדוחא או ברדיוס ללא קהל.

בינתיים בסכנין הוציאו הודעה רשמית בה הם מגנים את זריקת החפצים על קליימן: "מועדון בני סכנין רואים בחומרה רבה את השלכת החפצים על כר הדשא ולכיוון שערו של שוער הקבוצה היריבה בזמן המשחק של אתמול מול בית"ר ירושלים , אין בפי המועדון אלא לגנות באופן נחרץ את התנהגותם של משליכי החפצים והיא תעשה את כל שביכולתה על מנת לאתר אותם ולהרחקתם מהמשחקים בעתיד. הנהלת המועדון החלה במערך הסברה לשם העצמת והבאת חשיבות 'תרבות הצפייה' בפני הקהל אשר לרובו הפגין תרבות נאותה במשך השנים האחרונות".

שלומי אזולאי שחקן בני סכנין (ימין) מול דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שביעות רצון ממנו ומיתר הסגל. אזולאי/קובי אליהו

"השופטים הלכו איתנו פעם אחת, זה בסדר", אמר עלי עוסמאן בהתייחס להחלטת השיפוט "המשחק הזה מוקדש לקהל הנפלא שהגיע ותמך לאורך תשעים דקות. לא חושב שמה שהשפיע היה שהקהל של בית"ר לא היה, כי תמיד מגיעים 200 או 300 אוהדים ולא אלפיים. זה ניצחון מתוק שכמובן מול בית"ר יש חוקים משלהם. אנחנו חייבים לקהל כי הפסדנו להם פעמיים אז החזרנו קצת. הקהל שלנו בחודשיים האחרונים חזר למגרשים ואני מבקש מהם שיבואו למשחקים שנשארו, כי אנחנו רוצים לשחק באירופה בעונה הבאה". על המשחקים הבאים אמר המגן: "גם אחרי מכבי חיפה יישארו הרבה נקודות בקופה והמשחק הבא הוא לא זה שיכריע מי ישחק באירופה" על זימון אפשרי שלו לנבחרת אמר: "שיבוא מאמן קבוע אעשה הכל לשחק והמאמן יצטרך להחליט אם להזמין או לא".

בקבוצה היו מרוצים גם ממכירת הכרטיסים. לפי ההערכות בקבוצה הכניסו לקופת המועדון כ-200 אלף שקל, כשבמועדון מקווים שגם בארבעת המשחקים הנותרים בפלייאוף העליון שישוחקו בדוחא ייכנס סכום דומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בני סכנין חוגגים. קובי אליהו
בדרך לעונה היסטורית? שחקני סכנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully