וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב קיבלו את משכורות חודש פברואר באיחור

שביעות רצון במועדון אחרי שהכספים הועברו באיחור של כ-10 ימים. גוטמן חושב על העונה הבאה ויבקש לבצע שינויים. בכור צבאן ישמש כספונסר נוסף ויזרים כספים שיסייען לבעיה התזרימית

one

בהפועל תל אביב נראו הרבה חיוכים אחרי ה-0:3 על הפועל כפר סבא אתמול (שבת) באצטדיון לויטה. האדומים יודעים שהם עדיין רחוקים מהבטחת ההישארות בליגת העל, אבל מבינים שהניצחון הזה קירב אותם לשם וייתן להם דחיפה לקראת ששת המשחקים שנותרו. בשורה נוספת הגיעה כשמשכורות חודש פברואר הועברו לשחקנים באיחור של כשבוע וחצי.

במועדון קיימת כוננות לקראת המשחק בעוד שבועיים נגד הפועל עכו, מתוך אמונה שניצחון נוסף כמעט יבטיח את ההינצלות. "אם היינו מנצחים ככה עוד משחקים, היינו במקום אחר בטבלה היום", אמר אחד משחקני הקבוצה. החדשות הפחות טובות הגיעו מכיוונו של עומרי אלטמן, ששוב נפצע בקרסול ועלול להיעדר כמה שבועות.

אוהד הקבוצה, בכור צבאן, שמחזיק באחוזים מהבעלות על המועדון, ישמש כספונסר נוסף עד סוף העונה. צבאן צפוי להזרים למועדון סכום כסף שמוערך בכמה מאות אלפי שקלים, שיסייעו לפתור חלק מהבעיות התזרימיות. צבאם אמר היום: "צריך להסיר את הכובע בפני כל מי שעוזר למועדון, במיוחד העומדים בראשו. אני משתדל להעביר את תרומתי הצנועה".

שחקן הפועל תל אביב, נמניה ניקוליץ', מול שחקן הפועל כפר סבא, חן דילמוני. ברני ארדוב
"מרגיש שינוי בקבוצה". ניקוליץ'/ברני ארדוב

שמואל שיימן, שכבש שער בכורה בישראל ובישל שער נוסף, אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב מאוד כי זה כמו התחלה של ליגה חדשה עכשיו. הגיע לנו לנצח. לא חשבנו על זה שהפסדנו לכפר סבא פעמיים העונה, אלא רק על הפלייאוף וכמה כל משחק חשוב וקשה. אני שומע את הביקורת עליי וזה בסדר, אנחנו בעונה לא טובה וכולם סופגים אש. זה חלק מהעבודה. אני מתרכז בלהשתפר, אבל מה שחשוב זה שהפועל תשאר בליגה. אני לא מודאג מעניין המשכורות, אני יודע שבסוף כבירי ישלם הכול".

גם נמניה ניקוליץ' שסיים את המשחק עם צמד ובישול, היה מאושר: "אני שמח כי היה לי משחק טוב וכבשתי שני שערים, אבל הכי שמח בשביל הקבוצה כי זה היה ניצחון חשוב. אני מרגיש שינוי בקבוצה, אנחנו כל הזמן עושים צעדים קטנים ומשתפרים ממשחק למשחק, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות בפלייאוף התחתון. אני מקווה שניקח מספיק נקודות כדי לסיים בטופ של הפלייאוף. זה נכון שבאטה בוריסוב זה מועדון גדול שמשחק בליגת האלופות, אבל זו הייתה החלטה שלי להגיע וטוב לי פה. אני מקווה שאראה ימים טובים יותר בהפועל. לי יש שאיפות לזכות בתארים עם הפועל ואני יודע שגם לנשיא וגם למאמן יש. אני רוצה לגדול עם המועדון".

אחרי המשב של האופטימיות בעקבות הניצחון, בהפועל תל אביב לוטשים עיינים לקיץ. הבעיה העיקרית היא הרצון של אלי גוטמן לעשות עוד שינוי עמוק בסגל, מה שכמובן יחייב הוצאה כספית משמעותית. כרגע לא מעט שחקנים בהפועל מחזיקים חוזים למספר עונות והקבוצה תצטרך למצוא פתרונות כלכליים כדי לשחרר אותם ולהחתים שחקנים אחרים. מהלך שכזה ידרוש עוד מיליונים לתקציב המועדון שכבר חרג בהרבה העונה ממה שתוכנן.

(עדכון ראשון: 8:14)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully