וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי גולדנברג: "ידענו כל הזמן שהמקום שלנו לא בפלייאוף התחתון"

20.3.2016 / 7:00

שמחה רבה הייתה בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה, שעשתה צעד משמעותי בדרך להישאר בליגה. גורדנה זכה למחמאות, השחקנים על דני גולן: "כולם רואים שהוא התחבר לשחקנים. עוד ניצחון אחד, ואפשר להגיד שנשארנו"

one

בווידאו: 1:2 למכבי פתח תקוה על הפועל חיפה

שחקני מכבי פתח תקוה חגגו אתמול (שבת) דקות ארוכות בחדר ההלבשה אחרי שקטעו את רצף תשעת המשחקים ללא ניצחון וסיימו עם 1:2 חשוב מבחינתם על הפועל חיפה שמקרב אותם לעונה נוספת בליגת העל. החיוכים על פניהם של אבי לוזון ושינו זוארץ סיפרו את סיפורה של התקופה הקשה שעברה על הקבוצה, אבל בעיקר נתנו אפשרות לצאת לפגרה הקצרה בראש שקט.

"עוד ניצחון אחד, ואפשר להגיד שנשארנו בליגה", אמרו במועדון. "הניצחון הזה היה כל כך חשוב כי אם היינו מפסידים, היה פה לחץ במשך שבועיים עד המשחק הבא. כבר שכחנו איך זה מרגיש לנצח. כולם רואים שדני גולן התחבר לשחקנים ושאנחנו קבוצה הרבה יותר שמחה".

דני גולן מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
התחבר. דני גולן/ניב אהרונסון

ואכן גולן זכה למחמאות רבות מצד אנשי הקבוצה שמרגישים את השינוי שהוא הביא עימו. המאמן העדיף להשאיר על הספסל את ראדה פריצה כדי שהמשחק של הקבוצה שלו יהיה מהיר יותר. רועי גורדנה, שהגיע בפגרה וכבש את שערו הראשון, זכה למחמאות רבות על תפקודו יחד עם מוחמד כליבאת וחגי גולדנברג, שנכנס כמחליף ו-15 שניות על המגרש הספיקו לו כדי להבקיע את השני.

גולדנברג אמר בסיום המשחק: "התכוננו טוב למשחק הזה ואנחנו שמחים שזה הלך לנו. יצאנו למחנה אימון מוצלח, וזה עזר לנו להבין את דני והוא למד אותנו. כל מאמן שיבוא זה יהיה שונה כי יש את ההחלטות שהוא מקבל ואת מה שהוא מכניס לך לראש. גם בתקופה הפחות טובה ידענו שמקומנו לא בפלייאוף הזה, אבל המטרה שלנו היא להישאר בליגה. שינינו שיטה, זה נותן יותר אופציות. דני נותן לנו את הביטחון שהיינו צריכים אחרי רצף ההפסדים. עדיין לא הבטחנו מקום בליגה ואם נפסיד בעוד שבועיים לא עשינו כלום". על העובדה שהוא מסיים חוזה אמר המגן: "אני רוצה להישאר פה, אבל קודם כל מה שחשוב זה שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully