וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אוהד קדוסי ותיירי דובאי לא בתוכניות של ברק אברמוב

20.3.2016 / 7:00

שני השחקנים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת, אבל הבעלים המיועד לא מעוניין בשירותיהם. גלבאן זכה למחמאות, אך לא בטוח שיהיה מעוניין להישאר. שחקנים מודים: "נשארנו בליגה. נשאר רק לתת את החותמת הסופית"

one

בווידאו: 0:1 לבני יהודה על עירוני קרית שמונה

בני יהודה קרובה יותר מתמיד להבטיח עונה נוספת בליגת העל. הניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה בבלומפילד שחרר המון לחץ אצל הכתומים שיודעים שעם יתרון 11 נקודות שישה מחזורים לסיום העונה אין כמעט שום תסריט שבו הם יירדו ליגה. "אף אחד לא אומר את זה בקול רם, אבל נשארנו בליגה", אמר אחד השחקנים. "עכשיו נשאר רק לתת את החותמת הסופית".

מי שזכה למרבית המחמאות על הניצחון החשוב על היריבה הלחוצה מהתחתית הוא פדרו גלבאן, שהעלה את מניין שעריו לעשרה והוכיח פעם נוספת עד כמה הוא משמעותי בשכונה. "פדרו השחקן הכי חשוב שלנו העונה", אמרו במועדון. "היתרון שלו הוא הרבה מעבר למספרים שהוא מספק". למרות הדברים, עדיין לא ברור אם גלבאן, שמסיים חוזה בסוף העונה, ימשיך בשנה הבאה.

במקביל לעניינים המקצועיים, עסקת מכירתו של המועדון ממשה דמאיו לברק אברמוב נמצאת בשלבים הסופיים שלה כאשר בדיקת הנאותות צפויה להסתיים ממש בקרוב. הבעלים המיועד אופטימי מאוד לגבי סגירתה של העסקה וסבור שבקרוב מאוד הוא יוכל להתחיל להוציא את התוכניות שלו אל הפועל. כבר עכשיו ברור כי יוסי מזרחי לא ימשיך כמאמן הקבוצה, ומספר שמות נמצאים על הפרק, ביניהם יובל נעים, מאמנה של הפועל אשקלון. כפיר אדרי ימשיך במועדון, אך עדיין לא ברור באיזה תפקיד.

תיירי דובאי, בן אלגרבלי שחקני בני יהודה. ברני ארדוב
בדרך החוצה. דובאי/ברני ארדוב

בכל מקרה, מי שבוודאות לא נמצא בתוכניות של אברמוב הם שניים: החלוץ אוהד קדוסי והקשר תיירי דובאי, שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת. בכוונתו של הבעלים המיועד לנסות ולהשתחרר מחוזיהם של שני השחקנים. אנטוניו מרשיץ', שזוכה לעניין בקרב מספר קבוצות בליגה, חתום על חוזה לעונה הבאה ובבני יהודה ינסו להשאירו.

"עשינו ניצחון חשוב. הרגשנו טוב במשחק הזה, ולמרות שפתחנו פחות טוב, תוך כדי המשחק קיבלנו ביטחון", אמר השוער דלה איינוגבה בסיום. "זה יכול היה להיגמר בניצחון גבוה יותר. אני לא מסתכל על הטבלה. חשוב שנמשיך לצבור נקודות כדי שלא נצטרך להיות בלחץ במחזורים האחרונים. אין לנו למה להתעסק בחישובים, פשוט להמשיך לעשות עבודה טובה. אם ניראה ככה עד סוף העונה, נסיים גבוה בפלייאוף".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully