וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "באנו מרוכזים, ממוקדים, ידענו מה אנחנו רוצים מעצמנו"

בהפועל תל אביב חגגו את ה-0:3 על הפועל כפר סבא, גוטמן: "הבחורים יישמו את מה שעבדנו עליו בשבועיים האחרונים". שרון מימר: "קיבלנו סטירה, לא נראינו כמו קבוצה שנלחמת על חייה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב נרשמה הערב (שבת) שמחה גדולה אחרי ה-0:3 על הפועל כפר סבא במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון. האדומים התרחקו חמש נקודות מהקו האדום ונהנו מהניצחון הגבוה ביותר שלהם העונה.

סוף סוף חגגו ניצחון. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן: "כל משחק בפלייאוף התחתון הוא משמעותי ואין ממנו דרך חזרה. באנו היום מרוכזים, ממוקדים, ידענו מה אנחנו רוצים מעצמנו במגרש. שיחקנו קרוב וידענו איך לסגור. אם אתה נותן לכפר סבא רווחים הם יודעים להכנס, אבל היום הם לא הגיעו לשום מצב. הבחורים יישמו את מה שעבדנו עליו בשבועיים האחרונים".

גוטמן הוסיף: "צריך להמשיך הלאה כי מי שיאבד ריכוז יאבד כיוון. הירידה לאחור במחצית השנייה? זה סימפטום של קבוצה שנלחמת על חייה. לא קרה לנו השנה שהובלנו 0:3 ומטבע הדברים השחקנים לא רצו להפקיר ולהיחשף, אלא לסיים ככה".

נמניה ניקוליץ' שכבש צמד ובישל שער נוסף: "אני מרגיש טוב על שני השערים וזה חשוב מאוד לקבוצה. אני שמח קודם כל בשביל הפועל ואז עבור עצמי. אני יודע הכל על הפועל, זה מועדון גדול עם מסורת אדירה, אני לא מתחרט שהגעתי".

מאמן הפועל כפר סכא, שרון מימר: "ללא ספק קיבלנו נוקאאוט במחצית הראשונה. לא הופענו, לא נראינו כמו קבוצה שנלחמת על החיים שלה. קיבלנו סטירה מצלצלת. נשנס מותניים ונילחם עד הסוף. אנחנו בתקופה לא טובה, סופגים אפילו בלי לעשות טעויות. למשחק הבא אולי נבוא טיפה יותר הגנתי. צריך להבין שבפלייאוף התחתון צריך להביא יותר אגרסיביות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל כפר סבא 0:3 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully